wtorek, 16 maja 2023

Wydawnictwo Akurat Książka pt.: „Ocalenie gangstera” - Recenzja

 

Zapraszam na recenzję książki pt.: „Ocalenie gangstera”, którą otrzymałam od Wydawnictwa Akurat.





Książka pt.: „Ocalenie gangstera” to siódmy tom serii Gangsterzy (trzeci z cyklu Bracia Tarasow, jednak one się łączą, więc według mnie jest to całość z serią Gangsterzy :) ).
Pierwszy tom to książka pt.: „Serce Gangstera”.
Drugi tom to książka pt.: „Zemsta Gangstera”.
Trzeci tom to książka pt.: „Ryzyko gangstera”.
Czwarty tom to książka pt.: „Pokusa Gangstera”.
Piąty tom to książka pt.: „Obietnica gangstera”.
Szósty tom to książka pt.: „Oblicze gangstera”.

Rea zostaje uprowadzona prosto ze szpitala. Budzi się sama w dziwnym miejscu. Zostaje wywieziona do drewnianej chaty, z dala od cywilizacji, skąd nie ma najmniejszych możliwości się wydostać. Młoda kobieta czuje, że jest w ogromnym niebezpieczeństwie, dlatego, kiedy ktoś wchodzi do jej tymczasowego więzienia, postanawia go zaatakować. Jest przekonana, że mężczyzna chce ją skrzywdzić, dokończyć to, co zaczęli inni. Myli się.
Konstantin ma zamiar odpocząć po sprawie, którą załatwiał. Nie wiedział, że udając się do chaty ukrytej w środku lasu, kogoś tam zastanie. Chociaż zostaje na dzień dobry zaatakowany, postanawia pomóc kobiecie, którą tam znajduje. Początkowa ma zamiar tylko zawieźć ją do cywilizacji, jednak coś sprawia, że wraca i zostaje z nią w jej domu. Szybko okazuje się, że to była dobra decyzja.
Nic nie jest takie, jak myślała Rea, a kolejne tajemnice, jakie odkrywa, coraz bardziej ją zaskakują. Nie tylko okazuje się, że jej ojciec był zwykłym zwyrodnialcem, ale również, że przez niego ona jest w niebezpieczeństwie. Również w życiu Konstantina wiele się komplikuje, a wmieszanie się we wszystko braci Tarasow wnosi jeszcze więcej chaosu. Co połączy Konstantina i Rea? Co z nimi mają wspólnego bracia Tarasow? Co takiego zrobił ojciec Rey?

Zawsze z wielką przyjemnością wracam do świata braci Tarasow. Uwielbiam tę serię i chociaż zawsze mam dość spore oczekiwania, autorka bez problemu je spełnia. Tak było i tym razem.
Historia Konstantina i Rey zdecydowanie przypadła mi do gustu. Według mnie była ciekawa, wciągająca, a momentami zaskakująca. Osobiście przeczytałam ją w jeden wieczór, nie mogąc się oderwać praktycznie od samego początku, aż do ostatnich stron. Akcja dość szybka, z wieloma zwrotami. Książka pełna niebezpieczeństwa, tajemnic, sekretów, mafijnych porachunków.
Zdecydowanym plusem według mnie jest fakt, że mamy tu bohaterów z poprzednich tomów. Nie tylko dowiadujemy się co u nich słychać, ale również co nieco czytamy ich oczami. Takie rozwiązanie wiele wniosło do historii.

Bohaterowie zdecydowanie ciekawi, dobrze wykreowani.
Rea to kobieta, która jest silna, odważna, ma własne zdanie i nie zostawia go dla siebie. Z jednej strony potrafi się postawić, z drugiej, wie, kiedy należy poprosić o pomoc. Osobiście ją polubiłam.
Konstantina to mężczyzna pełen tajemnic i sekretów. Jest jednym z tych, których lepiej nie spotkać w ciemnym zaułku. Bezwzględny, bezkompromisowy, niebezpieczny, a przy tym seksowny.

„Ocalenie gangstera” to świetna książka, z którą spędziłam wspaniale czas. Z wielką przyjemnością polecam.



Moja ocena – 9\10



Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwa Muza gdzie znajdziecie również książki Wydawnictwa Akurat oraz FB Grzeszne książki.


Ocalenie gangstera

3 komentarze:

  1. Koniecznie zapisuje ja ania

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam okazję czytać zgadzam się z tobą. I polecam książkę ewelina

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolejna intrygująca kontynuacja historii :)

    OdpowiedzUsuń