wtorek, 12 maja 2020

Wydawnictwo NieZwykłe Książka pt.: "Zemsta gangstera” - Recenzja

Zapraszam na opinię o książce pt.: „Zemsta gangstera”, jaką otrzymałam od Wydawnictwa NieZwykłego.





Książka pt.: „Zemsta gangstera” to drugi tom serii. Pierwszy tom to książka pt.: „Serce Gangstera”.



Anton Tarasow jest egzekutorem, zabija na zlecenie mafii. Zimny, wyrachowany, traktujący kobiety przedmiotowo – w końcu nazwisko Tarasow coś znaczy. Tylko jednak kobieta potrafiła go zatrzymać przy sobie na dłużej. Jordan była dla niego kimś więcej, kimś naprawdę ważnym. Jednak znikła bez śladu, kiedy pojechał na kolejne zlecenie. Choć woli o tym głośno nie mówić, zraniło go to, sprawiło, że nigdy więcej nie ma zamiaru związać się z żadną kobietą.
Jordan pragnie zemsty. Nie potrafi pogodzić się z zabójstwem jej rodziny, tym bardziej że dokonał tego mężczyzna, który dla niej wiele znaczył. Nie ma zamiaru nigdy mu przebaczyć, ma plany, jak odegrać się, jak sprawić by zapłacił za to, co zrobił. Po części ułożyła sobie życie, a przynajmniej tak myśli. Wyszła za człowieka, który coś znaczy w mafijnym świecie, dzięki któremu jest bezpieczna nie tylko ona, ale i jej bliźniaki – synowie, którzy są efektem romansu sprzed lat. Jednak wszystko zaczyna sypać się jak przysłowiowy domek z kart. Okazuje się, że żyła w samych kłamstwach, a każdy odkryty sekret coraz bardziej ją dołuje. Nie pomaga odkrycie, że nawet osoba, którą uważała za ojca, wcale nim nie była, a jej prawdziwym ojcem jest potworem, który miał nie żyć. Pojawienie się ponownie w jej życiu Antonowa oraz niebezpieczeństwo, jakie grozi jej i jej dzieciom zmienia praktycznie wszystko. Czy kobieta poradzi sobie z przeszłością? Jak zareaguje Anton, kiedy dowie się, że ma czteroletnich synów? Co stanie się z mężem Jordan? Kim jest jej ojciec? Czy miłość, jaka kiedyś była między nimi ma jakieś szanse na odrodzenie się?

Historia ciekawa, wciągająca. Pełna zagadek, tajemnic, mafijnych porachunków, ale również nienawiści, miłości, przyjaźni. Akcja toczy się dość szybko, momentami mocno zaskakuje, a to sprawia, że nie możemy oderwać się od książki. Bardzo podobał mi się fakt, że historię czytamy zamienni oczami Jordan oraz Antonowa. Takie rozwiązanie sprawia, że znam uczucia, myśli, punt widzenia obojga, a to wiele wyjaśnia. Druga rzecz, która bardzo mi się podobała w książce to fakt, że poznajemy troszkę dalszych losów bohaterów z tomu pierwszego. Bardzo ich wtedy polubiłam i mocno kibicowała, aby byli razem szczęśliwi.

Bohaterowie zdecydowanie ciekawi.
Jordan jest kobietą odważną, niebojącą się powiedzieć co myśli, pamiętliwą, pragnąca zemsty. Z jednej strony pewna siebie i znająca swoją wartość. Z drugiej strony jest uczuciowa, pragnie być dla kogoś ważna, kochana. Osobiście ją polubiłam, a jej zachowanie wiele razu wywołało uśmiech na twarzy.
Anton mężczyzna można by rzecz bez sumienia. Z jednej strony bez wahania zabija, również dzieci, z drugiej zrobi wszystko, aby ochronić swoją rodzinę, najbliższych. Impulsywny, zaborczy, uparcie dążący do wyznaczonego sobie celu. To taki mężczyzna, któremu lepiej się nie narażać, a jednocześnie taki, który jeśli pokocha, zrobi dla swojej kobiety wszystko.

Książka pt.: „Serce Gangstera” podobała mi się do tego stopnia, że gdy tylko przyszła „Zemsta Gangstera” od razu zabrałam się za czytanie (po, mimo że powinna poczekać na swoją kolej). Miałam do niej duże oczekiwania i osobiście ani trochę się nie zawiodłam, a wręcz przeciwnie, kilka razy miło mnie zaskoczyła. Jest w niej więcej zagadek, porachunków między członkami mafii, jest wiele zwrotów akcji. Historia jest nie tylko wciągająca, ale i zaskakująca. „Zemsta Gangstera” to książka, z którą wspaniale spędziłam czas i z wielką przyjemnością polecam.




Moja ocena – 10\10



Serdecznie zapraszam na stronę  Wydawnictwo NieZwykłe oraz na FB.


Zemsta Gangstera


13 komentarzy:

  1. Drugi tom kuszący i ciekawy więc zapiszę na listę do poczytania Dagmara Krajewska

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapowiada się ciekawie. Muszę sięgnąć po pierwszą część

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj tak ksiązka rewelacyjna pochłania sie ją tak szybko że zanim sie obejrzy już koniec

    OdpowiedzUsuń
  4. Kasia Foltanska12 maja 2020 15:17

    Brzmi ciekawie

    OdpowiedzUsuń
  5. Ooooo....brzmi interesująco😃

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy tytuł, a historia zapewne bardzo wciągająca

    OdpowiedzUsuń
  7. Czekam na moją.. Zamówioną u samej autorki

    OdpowiedzUsuń
  8. Takie ksiazki to ja ubóstwiam, które zaskakują, intrygują i wciągają jeszcze bardziej z każdą przeczytaną stroną. Porachunki mafijne, miłość, niebezpieczeństwo, dreszczyk emocji to coś co nigdy mi się nie znudzi

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawa jestem czy by mi się spodobała ta książka 😁

    OdpowiedzUsuń
  10. panie na pewno książkę chętnie przeczytają

    OdpowiedzUsuń
  11. Historia tej książki już zaczyna wciągać od pierwszych stron,jestem bardzi zaintrygowana by ją przeczytać :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawy tytuł z chęcią przeczytam w wolnej chwili

    OdpowiedzUsuń