wtorek, 2 stycznia 2018

Healpsorin Szampon Healpsorin - OPINIA

Zapraszam na opinię o szamponie Healpsorin, jaki otrzymałam od Healpsorin.



Problemy skórne wszelkiego typu są bardzo uciążliwe. Łuszczyca niestety do nich należy, jest nie tylko uciążliwa, ale często nawracająca, a w momentach nasilenia mocno utrudniająca życie. Znalezienie skutecznych kosmetyków bez sterydowych do takiej skóry jest bardzo ciężkie. Osobiście się z takimi problemami nie zmagam, ale dość bliska mi osoba tak i to ona testowała szampon.

Pierwsze efekty, jakie można było zauważyć to sypiąca się skóra z głowy przypominająca łupież. Pomyślicie „masakra”, ale wcale nie. Taki efekt utrzymywał się nie długo (około tygodnia, może troszkę dłużej) a później wszelkie oznaki łuszczycy typu plamy, swędzące miejsca na skórze głowy czy krosty zmniejszyły zdecydowanie swoją intensywność. „Stare” stały się jasne, nieswędzące, mało zauważalne, nowe pojawiają się rzadziej, mniej intensywnie i nie z tak mocnym efektem swędzenia. Pomyślicie „średni efekt”. Otóż nie, efekt rewelacyjny w szczególności, że nie chwilowy, a długotrwały.


Szampon mieści się w wygodnej, plastikowej butelce z zamknięciem typu klik.

Konsystencję ma średni gęstą. Dobrze się pieni i jest bardzo wydajny.

Zapach bardzo delikatny, prawie nie wyczuwalny.

Szampon zdecydowanie radzi sobie z łagodzeniem łuszczycy, a osoba testująca poleca go każdemu, kto ma tego typu problemy.


Zalety:
·      Łagodzi objawy łuszczycy.
·      Wydajny.
·      Dobrze się pieni.
·      Delikatny, prawie niewyczuwalny zapach.
·      Wygodne opakowanie.



Wady:
BRAK


Moja ocena – 10\10



Serdecznie zapraszam na stronę Healpsorin oraz na FB.

20 komentarzy:

  1. Dobrze wiedziec ze jest taki ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  2. Godny polecenia ,dobrze wiedzieć 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. dobrze wiedziec co prawda z łuszczycą nie mam problemów ale skóra głoy swędziec potrafi a taki szampon łagodzący na wage złota czasem

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja polecam również. W dodatku Włosy są gładkie i lśniące. Super szampon .

    OdpowiedzUsuń
  5. na szczęście łuszczycy na głowie nie mam ale dobrze wiedzieć co pomaga bo w rodzinie jest

    OdpowiedzUsuń
  6. szampon z pewnoscią zachwyci i ułatwi pielęgnacje skóry głowy

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawy produkt dla skóry z problemami.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie zmagam się z tą przypadłością,nie wiem jak wygląda to przed i po kuracji ale w razie czego o szamponie warto pamiętać.

    OdpowiedzUsuń
  9. szampon zyskał świetną opinię dla potrzebujących osób to dobra wiadomość

    OdpowiedzUsuń
  10. Po tym szamponie to dopiero dostałam łupież i szkoda kasy i czasu bo to naciągacze tylko

    OdpowiedzUsuń
  11. Używany już ok. miesiąca. Łupież się nasilił a na skórze głowy pojawiły się czerwone plamy. Nie polecam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam po nim strupy i stan skóry gorszy niż prze rozpoczęciem kuracji. Niestety nie dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawe produkty muszę je przetestować na sobie i zobaczymy, ale dobrze że pokazujesz jak Ci się sprawdziły.

    OdpowiedzUsuń
  14. Po kilkunastu myciach, problem luski nasilil sie, wlosy przetluszczaja sie....

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie słyszałem nigdy o takim szamponie, ja korzystam z kosmetyków alfaparfu

    OdpowiedzUsuń