wtorek, 2 stycznia 2018

BIRKO - czapki dla dzieci Czapka jesienno-wiosenna - OPINIA

Zapraszam na opinię o czapce jesienno-wiosennej, jaką otrzymałam od BIRKO - czapki dla dzieci.





Czapka jest dość cienkiego, ale podwójnego materiału, co sprawia, że doskonale zdaje egzamin na jesienne dni. Dziecku nie jest za ciepło, ale też nie za zimno, a uszy są zabezpieczone przed wiatrem.

Wizualnie jest ładna. Niby jeszcze dziecięca, ale nie do końca. To sprawia, że doskonale nadaje się dla dorastającej dziewczynki jak moja Amelka.

Materiał jest w 98% bawełniany. Czapeczka przepuszcza powietrze, główka dziecka się nie poci.

Jest wygodna, nie podciąga się do góry, nie spada na oczka, nie ciśnie, ale też nie jest za luźna.

Po praniu z czapką nic się nie dzieje. Nitki nie puszczają, materiał nie rozciąga się ani nie kurczy. Brokat nie znika, grafika nie pęka, nie kruszy się.

Osobiście uważam, że czapka jest niezbędna zarówno wiosną i jesienią. Ta podoba się moje 10-latce, a przy tym jest wysokiej, jakości. Polecam.



Zalety:
·      98% bawełniana.
·      Ładna.
·      Nie niszczy się w praniu.
·      Nie ciśnie.
·      Nie zsuwa się na oczy.
·      Nie podciąga się do góry.
·      Podwójny materiał.
·      Wygodna.



Wady:
BRAK


Moja ocena – 10\10



Serdecznie zapraszam na stronę BIRKO - czapki dla dzieci oraz na FB.

16 komentarzy:

  1. Moj 10 latek tylko zimajak temperatura na minusie to nosi czapke a tak to ściąga. A coreczke to zamawiam z wychaftowanym imieniem juz drugi rok

    OdpowiedzUsuń
  2. Taka przejściowa czapeczka przyda się na jesień i wiosnę oraz lekką zimę bez mrozu 😊😊

    OdpowiedzUsuń
  3. FajnA czapka i kadny kolor eweluna tkacz

    OdpowiedzUsuń
  4. Czapka idealna nawet gdyby lekko wiał wiatrem bardzo ładnie się prezentuje

    OdpowiedzUsuń
  5. Wygląda ślicznie i mojej by sie kolorki spodobały :)

    OdpowiedzUsuń
  6. no rzeczywiście zimy nie widać a raczej wiosna już, a czapeczka fajna

    OdpowiedzUsuń
  7. Amelka bardzo łądnie w niej się prezentuje

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna czapka. Najważniejsze, że właścicielce pasuje.

    OdpowiedzUsuń
  9. Amelka slicznie w niej wyglada :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dobrze,że czapeczka się nie zsuwa a taka przejściowa jest potrzebna czy to małe czy większe dziecko :)

    OdpowiedzUsuń
  11. wiosna się zbliża to czapka będzie w sam raz,ładnie wygląda

    OdpowiedzUsuń
  12. Jestem pod wrażeniem. Świetnie napisane.

    OdpowiedzUsuń
  13. Właśnie takie czapeczki mi się podobają i moje dziewczynki również mają takich pełno. Zresztą ja sama bardzo lubię nosić nakrycia głowy i teraz jestem na etapie kupowania damskich kaszkietów z https://hatfactory.pl/39-kaszkiety które są dla mnie numerem jeden tej zimy.

    OdpowiedzUsuń