poniedziałek, 14 listopada 2022

Wydawnictwo Akurat Książka pt.: „Oblicze gangstera” - Recenzja

 

Zapraszam na recenzję książki pt.: „Oblicze gangstera”, którą otrzymałam od Wydawnictwa Akurat.





Książka pt.: „Oblicze gangstera” to szósty tom serii Gangsterzy.

Pierwszy tom to książka pt.: „Serce Gangstera”.

Drugi tom to książka pt.: „Zemsta Gangstera”.

Trzeci tom to książka pt.: „Ryzyko gangstera”.

Czwarty tom to książka pt.: „Pokusa Gangstera”.

Piąty tom to książka pt.: „Obietnica gangstera”.



Kirił Tarasow część swojego dzieciństwa spędził w domu dziecka, gdzie poznał Raisę. Połączyła ich nie tylko przyjaźń, ale również młodzieńcza miłość, która nie mijała pomimo upływu lat. Jednak pewne zdarzenia sprawiły, że od dawna się nie widzieli. Mężczyzna trafił do mafii, a w pewnym momencie miał zostać zlikwidowany. Jednak ludziom, którzy mieli tego dokonać, nie do końca wszystko wyszło, a on się nie tylko podniósł, ale również stał się dużo silniejszy.
Raisa po ukończeniu 18 lat została w domu dziecka i tam zaczęła pracować. Jednak pewnego dnia poszła w odwiedziny do szpitala i już nie wróciła. Kirił zamierza zrobić wszystko, aby ją odnaleźć. To ona jest dla niego światełkiem w ciemności, to z nią chce stworzyć swoją przyszłość. Te poszukiwania nie będą łatwe, a sprawa zaginięcia sprawi, że mężczyzna stanie blisko braci Tarasow. Walka z czasem trwa, a od tego, jakie decyzje zostaną podjęte, zależy życie wielu osób. Dlaczego? Co stało się z Raisą? Jak odnajdzie się Kirił w rodzinie Tarasow?

Bracia Tarasow powracają i to jak zawsze w wielkim stylu. Jest to seria, którą osobiście uwielbiam, zresztą tak samo, jak autorkę :)
Jakie wrażenia po przeczytaniu? Zdecydowanie bardzo pozytywne. Historia, od której nie mogłam się oderwać, ciekawa, wciągająca, a momentami zaskakująca. Akcja dość szybka, z wieloma zwrotami. Książka pełna niebezpieczeństwa, tajemnic, sekretów, mafijnych porachunków.
Zdecydowanym plusem według mnie jest fakt, że mamy tu bohaterów z poprzednich tomów. Nie tylko dowiadujemy się co u nich słychać, ale również co nieco czytamy ich oczami.

Kirił to mężczyzna, z którym lepiej nie zadzierać. Jest bezwzględny, bezkompromisowy, nie boi się niczego i nikogo, co niejednokrotnie pokazuje, m.in. będąc w towarzystwie Siergieja Szewczenko. Jednocześnie, jeśli kocha, to całym sobą, a dla bliskiej mu osoby zrobi bardzo dużo. To bohater, którego polubiłam.
Raisę musicie poznać sami. Niestety nie mogę wam nic o niej zdradzić, bo musiałabym zdradzić zbyt wiele z książki. Powiem tylko tyle, że mocno jej kibicowałam i bardzo polubiłam.



Oblicze gangstera” to książka, która mnie zdecydowanie się podobała, spędziłam z nią ciekawie czas i z przyjemnością poleca.



Moja ocena – 9\10



Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwa Muza gdzie znajdziecie również książki Wydawnictwa Akurat oraz FB Grzeszne książki.



Oblicze gangstera



3 komentarze: