sobota, 26 marca 2022

Wydawnictwo Akurat Książka pt.: „Obietnica gangstera” - Recenzja

 

Zapraszam na recenzję książki pt.: „Obietnica gangstera”, którą otrzymałam od Wydawnictwa Akurat.





Książka pt.: „Obietnica gangstera” to piąty tom serii Gangsterzy.

Pierwszy tom to książka pt.: „Serce Gangstera”.

Drugi tom to książka pt.: „Zemsta Gangstera”.

Trzeci tom to książka pt.: „Ryzyko gangstera”.

Czwarty tom to książka pt.: „Pokusa Gangstera”.



Jedna chwila, jeden moment i życie Riley diametralnie się zmienia. Jej matka była w związku, który ją niszczył, jednak nadszedł moment, że udało się ją namówić do odejścia, do ucieczki. Jednak się nie udało, na oczach Riley jej matka zostaje zastrzelona, a ona wie, że grozi jej niemałe niebezpieczeństwo. Musi zniknąć, niepozolić się odnaleźć, zacząć wszystko od nowa, chociaż, wie, że nie będzie łatwo. Teraz została sama i tylko na siebie może liczyć.
Dymitrij jest płatnym zabójcą, niezwykle skutecznym w tym, co robi. Żyje samotnie, planując zrobić wszystko, aby dotrzymać złożonej obietnicy i zbliżyć się do swojej siostry.
Kiedy tych dwoje się spotyka, oboje mają swoje tajemnice i sekrety. Jakie? Czy mają szansę na bycie razem? Kim tak naprawdę jest Dymitrij? Czy ich przeszłość pozwoli o sobie zapomnieć?

Seria gangsterzy bardzo mi się podoba, ale poprzedni tom uważałam za dużo słabszy od poprzednich. Kiedy dowiedziałam się, że Bracia Tarasow wracają, bardzo się ucieszyłam, a jednocześnie liczyłam, że będzie na poziomie pierwszych trzech tomów. Jak wrażenia po przeczytaniu? Ta książka była świetna, według mnie jedna z lepszych autorki. Pełna tajemnic, niebezpieczeństw, mafijnych porachunków, a jednocześnie namiętności, mrocznego humoru. Zdecydowanym plusem jest fakt, że czytamy ją nie tylko z perspektywy głównych bohaterów, ale są również rozdziały oczami bohaterów poznanych w poprzednich tomach. Książkę czyta się szybko, a podczas czytania towarzyszyło mi wiele emocji.

Bohaterowie bardzo ciekawi, doskonale wykreowani.
Riley to młoda kobieta po przejściach, która jest silna, potrafi zawalczyć o siebie, ma własne zdanie, a jednocześnie jest miła i sympatyczna. Osobiście ją polubiłam.
Dymitrij to mężczyzna, którego lepiej niespotkań w ciemnej ulicy. Jest bezwzględny, niebezpieczny, bez wahania umiejący zabić. Jednak to jedna jego twarz, a drugą musicie odkryć sami.

„Obietnica gangstera” to książka, od której nie mogłam się oderwać, którą z wielką przyjemnością polecam.

Moja ocena - 10\10



Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwa Muza gdzie znajdziecie również książki Wydawnictwa Akura oraz FB Grzeszne książki.



Obietnica gangstera

1 komentarz: