piątek, 19 stycznia 2024

Wydawnictwo NieZwykłe Książka pt.: „Noc z nim 2” - Recenzja

 

Zapraszam na recenzję książki pt.: „Noc z nim 2”, którą otrzymałam od Wydawnictwa NieZwykłego (współpraca reklamowa baterowa).





Recenzję tomu pierwszego znajdziecie tu - https://anka8661.blogspot.com/2023/07/nocznimwydawnictwoniezwykle.html



David wygrywa walkę, jednak dość szybko przestaje to być dla niego ważne. Alessia znika i nie wiadomo co się z nią stało, pozostał po niej tylko zerwany łańcuszek, który znajduje koło pokoju, w którym się szykował. Jego pierwsza myśl to, że jego przeciwnik w tym maczał palce i oczywiście od razu się do niego udaje. Jednak ten trop okazuje się nic nie wart, a David nie do końca wie, jak ją odnaleźć, wie jedno, zrobi wszystko, aby była bezpieczna. Przekupienie ochroniarza sprawia, że mężczyzna dowiaduje się, co tak naprawdę się zdarzyło. Miał rację, myśląc, że Alessia została uprowadzona. Nie potrzebuje długo się zastanawiać, po chwili wie, że pora na wyprawę do Włoch i odwiedzenie jej ojca.
Alessia budzi się we własnym pokoju. Co prawda ma pojedyncze przebłyski z podróży, jednak była faszerowana czymś, co powodowało, że spała. W oknach widzi kraty, a ona jest związana i choć po niedługim czasie ojciec ją uwalnia, jej pokój zostaje zamknięty na klucz. Teraz jest już pewna, że jej koszmar wrócił, a ponowna ucieczka będzie praktycznie niemożliwa. Tym bardziej że wszystkie jej dokumenty zostały u Davida. Na dodatek ojciec jest zupełnie inny niż dawniej, a nawet ją policzkuje. Czy Alessia się podda? Czy zostanie zmuszona do ślubu? Czy David zdąży ją odnaleźć? Jakie tajemnice ujrzą światło dzienne?

Tom pierwszy bardzo mi się podobał i z niecierpliwością czekałam na kontynuację. Swoje oczekiwania miałam i śmiało mogę stwierdzić, że autorka spełniła je wszystkie.
Historia, jaką znalazłam w książce, była ciekawa, wciągająca. Po mimo że książka ma niecałe 300 stron, działo się w niej naprawdę sporo. Akcja sprawnie poprowadzona, ze zwrotami, które potrafiły mnie zaskoczyć (szczególnie pewne tajemnice, które wyszły na jaw, mnie mocno zaskoczyły). Książkę czytało się szybko, wszystko przeżywając wraz z bohaterami.

Książkę czytamy zamiennie oczami Alessie i Davida. Oboje pozostali bohaterami dobrze wykreowanymi, takimi, których zdecydowanie polubiłam.

„Noc z nim 2” to książka z ciekawą, wciągającą historią, która mnie zdecydowanie się podobała. Z przyjemnością polecam.





Moja ocena – 9\10



Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwo NieZwykłe oraz na FB



Noc z nim 2

3 komentarze:

  1. Ciekawa historia warto poczytać Ewelina

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna kontynuacja,koniecznie trzeba przeczytać

    OdpowiedzUsuń
  3. Super recencja, warto przeczytać książkę

    OdpowiedzUsuń