piątek, 19 stycznia 2024

Wydawnictwo Bumcykcyk Książka pt.: „Malinka Wombat i Klops” - Recenzja

 

Zapraszam na recenzję książki pt.: „Malinka Wombat i Klops”, którą otrzymałam od Wydawnictwa Wydawnictwo Bumcykcyk (współpraca reklamowa baterowa).










Malinka Wombat jest niewielkim wombatem z wielkimi marzeniami. Pragnie zostać sławną reporterką, a udział w konkursie ma jej w tym pomóc. Jest tylko jeden problem. Musi znaleźć odpowiedni temat, co nie jest takie proste, jak się początkowo myślała. Czy znajdzie temat? Na jakie pomysły wpadnie?


To moje pierwsze spotkania zarówno z tą serią, jak i z wydawnictwem. Przyznam szczerze, że bardzo żałuję, że nie była dostępna, kiedy moje dzieci były małe, ponieważ jest po prostu świetna.
Historia w książce momentami zabawna, przekazująca wiele wartościowych rzeczy (np. dziecko dowie się, że nie wolno o kimś pisać bez jego zgody). Według mnie to jedna z tych pozycji, która zarówno bawi, jak i uczy.

Wizualnie książka jest bardzo ładna. Znajdziemy w niej ilustracje, które są adekwatne do treści, przyciągające wzrok i zachęcające do poznania treści.

Okładka twarda i solidna, dzięki niej książka posłuży dłuższy czas.

Tekst napisany pod dziecko, czyli dość prosty, a przy tym ciekawy. Zdecydowanie „wpada w ucho”, zachęca do słuchania.

„Malinka Wombat i Klops” to moim zdaniem świetna książka dla dzieci. Z przyjemnością polecam.





Moja ocena – 9\10



Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwo Bumcykcyk oraz na FB



Malinka Wombat i Klops

3 komentarze: