poniedziałek, 17 lipca 2023

Wydawnictwo NieZwykłe Książka pt.: „Noc z nim” - Recenzja

 

Zapraszam na recenzję książki pt.: „Noc z nim”, którą otrzymałam od Wydawnictwa NieZwykłego.





Alessia właśnie wróciła ze studiów do domu. Ma zamiar odpocząć i nie spodziewała się, co niebawem ma ją czekać. Dowiaduje się od ojca, że ich rodzinnej winnicy grozi upadłość, jednak on znalazł sposób, aby do tego nie doszło. Porozumiał się z pewnym mężczyzną i w zamian za pomoc finansową od niego, on dostanie Alessie za żonę. Młoda kobieta jest w szoku, nie zgadza się na taki układ, niestety nikt nie bierze jej zdania pod uwagę. Kiedy zbliża się dzień, w którym mają odbyć się zaręczyny, kobieta ucieka, zostawiając wszystko za sobą.
Wyjeżdża do Stanów Zjednoczonych, gdzie zamierza zacząć wszystko od nowa. Niestety nic nie idzie tak, jakby chciała. Pieniądze dość szybko się kończą, a ona przekonuje się, jak brutalne jest życie na ulicy. Pewnej nocy zostaje napadnięta i kiedy myśli, że to już koniec, ktoś ją ratuje. Jej wybawcą okazuje się David Moore, mężczyzna, który jak się później okazuje, jest sławnym bokserem. Alessia boi się zostać na ulicy, dlatego udaje się za nim, ten jednak ją wyrzuca. Kobieta jednak jest na tyle zdesperowana, że czeka, aż wszystkie światła pogasną i postanawia się zakraść, żeby spędzić noc na podwórku. Czy to będzie dobra decyzja? Jak zareaguje David, kiedy odkryje nieproszonego gościa? Czy Alessia znajdzie bezpieczne miejsce w Stanach Zjednoczonych? Co ją połączy z bokserem?

Książka ma niecałe 300 stron, czyta się ją bardzo szybko, jednak nie tylko ze względu na to, że jest z tych cieńszych. Historia, jaką w niej znalazłam, bardzo mnie wciągnęła, nie mogłam się od niej oderwać, a kiedy dotarłam do ostatnich stron, zapragnęłam, aby kolejny tom był jak najszybciej wydany. Podczas czytania towarzyszyło mi wiele emocji, wszystko przeżywałam z główną bohaterką. Akcja sprawnie poprowadzona, ze zwrotami, które potrafiły mnie zaskoczyć.

Główną bohaterką jest Alessia, młoda kobieta, która bardzo zawiodła się na ojcu. Teraz została sama, musi liczyć tylko na siebie, co nie jest łatwe, kiedy nie ma się tak naprawdę nic. To kobieta odważna, dzielna, a jednocześnie trochę naiwna, przez co popada w niemałe tarapaty. Osobiście bardzo ją polubiłam i mocno jej kibicowałam.

„Noc z nim” to książka, która bardzo mi się podobała, z którą spędziłam udany czas. Już nie mogę się doczekać, kiedy poznam dalsze losy bohaterów w kolejnym tomie. Z wielką przyjemnością polecam.



Moja ocena – 9\10


Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwo NieZwykłe oraz na FB


Noc z nim

4 komentarze: