środa, 21 czerwca 2023

Wydawnictwo NieZwykłe Książka pt.: "Związani zemstą" - Recenzja

 

Zapraszam na recenzję książki pt.: „Związani zemstą”, którą otrzymałam od Wydawnictwa NieZwykłego.






Książka pt.: „Związani zemstą” to drugi tom serii Związani układem.

Tom pierwszy to książka pt.: „Związani układem”.



Asteria nie tylko została przez Sainta dotkliwie pobita, ale również zabrał ich córeczkę. Kobieta wie, że nie może się poddać, że musi zrobić wszystko, aby wrócić do zdrowia, a później znaleźć sposób a odzyskać swoje maleństwo. Zdaje sobie sprawę, że sama tego nie dokona, dlatego postanawia zwrócić się o pomoc agencji federalnej, w której niegdyś pracowała. Chociaż oni stracili do niej zaufanie, jednak postanawiają jej pomóc, widząc w tym szansę dla siebie. Zlikwidowanie narkotykowego imperium w Brazylii byłoby dla nich dużym osiągnięciem, a ona wie na tyle, że może im w tym pomóc. Jednak najpierw musi udowodnić, że można jej zaufać, że ich nie zdradzi po raz kolejny. Czy jej się uda?
Saint spędził jakiś czas w więzieniu, jednak to za nim. Nadal jest potęgą, jednak pojawiły się inne rodziny, które zaczęły mieć coraz większą władzę. Mężczyzna nie zamierza dopuścić do tego, aby przestał być na szczycie, a jednocześnie zamierza zapewnić bezpieczeństwo swojej córeczce. Chociaż jest dla niej oschły, zabrania przytulania, to ta mała istota jest dla niego najważniejsza. Jednak nie wszystko idzie po jego myśli. Najpierw ktoś morduje Molly, później zostaje porwana. Jak dochodzi do porwania?
Łączy ich tylko córka, a dla niej oboje są w stanie zrobić naprawdę dużo. Zranieni, zdradzeni, nie ufają sobie ani troszkę, jednak pewne zdarzenia sprawią, że będą musieli zacząć działać wspólnie. Nie dla siebie, a dla Molly. Czy dadzą radę? Czy odnajdą córeczkę? Czy coś się między nimi zmieni?

Pierwszy tom bardzo mi się podobał i nie mogłam doczekać się kontynuacji. Byłam ogromnie ciekawa, jak ta historia dalej się potoczy. Nie będę ukrywać, że oczekiwania miałam naprawdę duże, w końcu poprzedni tom uzyskał ode mnie najwyższą ocenę. Czy autorka je spełniła? Zdecydowanie tak.
Kontynuacja historii Asterii i Sainta okazała się świetna. To jedna z tych książek, od których nie mogę się oderwać. Wciągnęła mnie praktycznie od pierwszych stron i nie byłam jej w stanie odłożyć, aż nie dotarłam do ostatniej strony. Czyta się ją dość szybko, a podczas czytania towarzyszyło mi wiele emocji. To historia pełna brutalności, mafijnych porachunków, niebezpieczeństwa, namiętności i dlatego uważam, że nie dla każdego. Osobiście lubię czytać tego typu książki, czuć nutkę strachu podczas czytania. Akcja dość szybka, ze zwrotami, które potrafiły mnie zaskoczyć.
Książkę czytamy zarówno z perspektywy Asterii, jak i Sainta. Moim zdaniem takie rozwiązanie bardzo dużo wnosi i pozwala na pewne sprawy spojrzeć zupełnie inaczej.

Głównymi bohaterami nadal są Asterii i Sainta, oboje się trochę zmienili, oboje pozostali ciekawi, dobrze wykreowani. Niestety nie mogę Wam zdradzić więcej o tym, jacy są, powiem tyle, że warto to odkryć.

„Związani zemstą” to książka, która mnie zachwyciła. Okazała się ciekawa, brutalna, mocna historia, od której ciężko się oderwać. Zdecydowanie polecam.



Moja ocena – 10\10



Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwo NieZwykłe oraz na FB



Związani zemstą

4 komentarze: