wtorek, 11 października 2022

Wydawnictwo Marginesy Książka pt.: "Anne z Redmondu” - Recenzja

 

Zapraszam na recenzję książki pt.: „Anne z Redmondu”, którą otrzymałam od Wydawnictwa Marginesy.





Książka pt.: „Anne z Redmondu” to drugi tom cyklu Ania z Zielonego Wzgórza.

Tom pierwszy to książka pt.: „Anne z Zielonych Szczytów”.

Tom drugi to książka pt.: „Anne z Avonlea”.



Przed Anne w końcu upragnione studia. W domu zostaje Marilla wraz z bliźniakami, a ona wyrusza w nieznane. Jest z tego powodu bardzo szczęśliwa, choć wie, że nie koniecznie będzie łatwo. Wyjazd do Redmond College wiele zmieni, ją zmieni. Pozna nowych ludzi, zawrze znajomości, przyjaźnie, pojawią się mężczyźni, którzy chcieliby być dla niej kimś więcej, a w tym wszystkim tęsknota za domem i Gilbert, o którym nie chce zapomnieć. Co będzie się działo na studiach? Jak poradzi sobie Anne? Kogo pozna? Jakie znajomości zawrze? Jak potoczy się dalsza znajomość jej i Gilberta?

To trzeci tom całkiem nowego wydania bardzo znanej serii Ania z zielonego wzgórza. Osobiście bardzo się cieszę, że ta seria została wydana w takiej odsłonie. Czytając książkę, powróciłam do dzieciństwa, przypomniałam sobie losy Anne, które kiedyś bardzo lubiłam.

Główną bohaterką nadal jest Anne, z tym że teraz ma 18 lat. Przed nią nowe wyzwania, studia, nowe znajomości. To bohaterka, którą uwielbiam od lat i to się nigdy nie zmieni.

„Anne z Redmondu” to książka, którą przeczytałam z przyjemnością i zdecydowanie polecam.



Moja ocena – 9\10



Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwo Marginesy oraz na FB



Anne z Redmondu

1 komentarz: