czwartek, 1 lipca 2021

Wydawnictwo Muza Książka pt.: "Zostań dla mnie" - Recenzja

 

Zapraszam na recenzję książki pt.: „Zostań dla mnie”, którą otrzymałam od wydawnictwa Muza.





Książka pt.: „Zostań dla mnie” to czwarty tom z cyklu Arrowood Brothers.

Tom pierwszy to książka pt.: „Wróć do mnie

Tom drugi to książka pt.: „Zawalcz o mnie”

Tom trzeci to książka pt.: „On jest dla mnie


Teraz pora na niego, aby wróci do miejsca swojego dzieciństwa na jakiś czas. Ani trochę mu się to nie podoba, ale to jedyny sposób, aby nie stracić spadku. Jacob jest znanym aktorem, ulubieńcem wielu. Kobiety ma na każde zawołanie, jednak z nigdy z nikim tak naprawdę nie był. Dla niego to tylko seks i nie zamierza tego zmieniać.
Brynn po tragicznej śmierci męża, który pracował w wojsku, postanawia wraz z dziećmi zamieszkać w jego rodzinnej miejscowości. Jest jej naprawdę ciężko, strata bardzo ją boli, jednak wie, że nie może sobie pozwolić na załamanie się. Musi być silna nie tyle dla siebie, jak dla dzieci i chociaż to wcale nie będzie łatwe, muszą zacząć wszystko od nowa.
Syn Brynn jest wielkim fanem Jacoba, a kiedy ten zostaje poproszone przez rodzinę, aby się z nim spotkać, bez wahania to robi. Odraz łapie dobry kontakt z chłopcem, a jego matka zaczyna mu się podobać. Żadne z nich nie szuka związku, oboje mają za sobą przeszłość, jednak pomimo wszystko, coś ich do siebie ciągnie. Mężczyzna wie, że nie zostanie tu na stałe, że nie poświęci się jak bracia. Tylko czy aby na pewno? Co połączy tę dwójkę – tylko seks, a może coś o wiele silniejszego? Czy odnajdą swoje szczęście? Czy zaryzykują zmiany?

To ostatni tom z serii i tak jak poprzednie, mnie przypadł do gustu. Historia Jacoba i Brynn była ciekawa i wciągająca. Podczas czytania towarzyszyło mi wiele emocji, czasem byłam wzruszona, momentami wybuchałam śmiechem. Akcja toczy się dość szybko i jest pełna ciekawych zwrotów. Może książka nie jest bardzo zaskakująca, ale są takie momenty, kiedy osobiście myślałam, że stanie się coś zupełnie innego.

Bohaterowie są ciekawi, dość dobrze wykreowani.
Brynn pomimo młodego wieku już jest wdową. Życie jej i dzieci bardzo się zmienia, ona stara się być dla nich jak największym wsparciem. To kobieta, która jest silna i zaradna. Tak naprawdę, nawet jak jej mąż żył, często była zdana sama na siebie, ponieważ on był na misjach. To bohaterka, którą szczerze polubiłam i której mocno kibicowałam.
Jacob osiągnął sukces w życiu zawodowym, ale nie w prywatnym. To mężczyzna, którego nie da się nie lubić, miły, sympatyczny, pomocny innym, a jednocześnie mający własne zdanie. To bohater, którego historię poznawałam z zainteresowaniem, któremu mocno kibicowałam.

Moim zdaniem książka pt.: „Zostań dla mnie” jest udanym zakończeniem serii i z przyjemnością polecam.



Moja ocena – 9\10


Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwo MUZA SA oraz na FB


Zostań dla mnie

4 komentarze:

  1. Ciekawa recenzja zachęca by sięgnąć po tę książkę i przeczytać ją jednym tchem.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem bardzo zaintrygowana tą czwartą częścią :) Wpisuję książkę na listę do przeczytania :)

    OdpowiedzUsuń
  3. widzę że panie są zainteresowane przeczytaniem książki

    OdpowiedzUsuń