piątek, 2 lipca 2021

Wydawnictwo Insignis Książka pt.: „Metoda czarnej skrzynki. Zaskakująca prawda o nauce na błędach” - Recenzja

 

Zapraszam na recenzję książki pt.: „Metoda czarnej skrzynki. Zaskakująca prawda o nauce na błędach”, którą otrzymałam od Wydawnictwa Insignis.





Z czym Wam kojarzy się Czarna Skrzynka? Pewnie tak samo, jak mnie z wypadkami lotniczymi, bo to wtedy się o czarnych skrzynkach słyszy. Dzięki nim można odtworzyć przebieg katastrofy i dowiedzieć się co tak naprawdę się stało. Odnaleźć błędy i na nich się uczyć, aby następnym razem do katastrofy nie dopuścić. Szczerze powiedziawszy, kiedy zaczynałam czytać książkę, myślałam, że dokładnie o tym będzie. Mój błąd, którego ani trochę nie żałuję. Autor pokazuje nam, że metodę czarnej skrzynki warto wykorzystywać również gdzie indziej i uczyć się na błędach, a w naszym kraju w wielu miejscach tak powinno być. Dlaczego nie jest? Ponieważ przyznanie się do błędów nie jest takie łatwo.

Książka podzielona jest na dziesięć rozdziałów, a każdy w jakiś sposób opowiada o nauce na błędach. Napisana jest ciekawie, co sprawia, że z przyjemnością przewracałam kolejne strony.

Kolejny poradnik, jaki ostatnio wiele na naszym rynku? Zdecydowanie nie. Ta książka była po prostu świetna, pełna przykładów, wciągająca i wartościowa. Z przyjemnością polecam.


Moja ocena – 9\10


Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwo Insignis oraz na FB


Metoda czarnej skrzynki. Zaskakująca prawda o nauce na błędach


4 komentarze:

  1. Ciekawy poradnik, choć osobiście nie przepadam za takimi

    OdpowiedzUsuń
  2. Z przyjemnością przeczytałabym tę książkę już dziś!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny poradnik,uczymy się na błędach i to jest niepowtarzalny fakt :)

    OdpowiedzUsuń
  4. książka ma w sobie coś ciekawego

    OdpowiedzUsuń