piątek, 15 stycznia 2021

Kompania Mediowa Książka pt.: „Bogate dzieci. Poradnik dla mądrych rodziców” - Recenzja

 

Zapraszam na opinię o książce pt.: „Bogate dzieci. Poradnik dla mądrych rodziców”, jaką otrzymałam od Wydawnictwa Kompania Mediowa.




Książka pt.: „Jak nie bać się żyć. Sztuka panowania nad lękiem” to trzeci tom serii Inwestuj w siebie.
Pierwszy tom to książka pt.: „Jak czytać ludzi – radzi agent FBI".
Drugi tom to książka pt.: „Nawyki bogatych i biednych”.

Trzeci tom to książka pt.: „Jak przeżyć koniec świata. Plan na niepewne czasy.

Czwarty tom to książka pt.: „Jak nie bać się żyć. Sztuka panowania nad lękiem


Wychowanie dzieci nie jest łatwe, a poradników na Polskim rynku jest bardzo dużo. Ten jednak jest zupełnie inny (a przynajmniej ja nigdy podobnego nie znalazłam). Tak w skrócie w książce znajdziemy, jak sprawić, żeby nasze dziecko wyrosło na człowieka pewnego siebie, szczęśliwego, odnoszącego sukcesy.

Osobiście nie traktuję tego typu książek dosłownie i tak również potraktowałam tą. Znalazłam w niej jednak wiele naprawdę cennych wskazówek, porad i przykładów, które na pewno wykorzystam.

Książka podzielona na rozdziały, a one na podrozdziały. Takie rozwiązanie sprawia, że znalezienie w niej informacji nie jest trudne i czasochłonne.

Nadal uważam, że cała seria „Inwestuj w siebie” jest warta bliższego poznania. Tom piąty uważam za warty poznania, jeśli jesteśmy rodzicami (lub dziadkami, bo oni też znajdą w książce ciekawe rady). Polecam.



Moja ocena – 8\10


Serdecznie zapraszam na stronę Kompania Mediowa oraz na FB


Bogate dzieci. Poradnik dla mądrych rodziców

8 komentarzy:

  1. Każdy mądry poradnik jest mile widziany .

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie przepadam za poradnikami ale ciekawie wygląda

    OdpowiedzUsuń
  3. Czy ciekawy hmm, z pewnością nie dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  4. Z chęcią widziałabym ten poradnik w swojej biblioteczce, cennych wskazówek nigdy dość!

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię poradniki, czasem można coś ciekawego sie dowiedzieć, pomogą. Myślę, ze warto przeczytać

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy poradnik,każdy rodzic chce żeby jego dziecko było szczęśliwe i spełnione w życiu.Ale życie to życie i nie zawsze wszystko układa się po myśli.Chętnie i tak zaglądnę do książki :)

    OdpowiedzUsuń