sobota, 14 listopada 2020

Kompania Mediowa Książka pt.: „Jak przeżyć koniec świata. Plan na niepewne czasy.” - Recenzja

 

Zapraszam na opinię o książce pt.: „Jak przeżyć koniec świata. Plan na niepewne czasy.”, jaką otrzymałam od Wydawnictwa Kompania Mediowa.





Książka pt.: „Jak przeżyć koniec świata. Plan na niepewne czasy.” to trzeci tom serii Inwestuj w siebie.
Pierwszy tom to książka pt.: „Jak czytać ludzi – radzi agentFBI".
Drugi tom to książka pt.: „Nawyki bogatych i biednych”.

To już trzeci tom z serii, jaki miałam okazję przeczytać i z każdym kolejnym mam trochę większe oczekiwania. Po raz kolejny nie rozczarowałam się, a książka mi się spodobała, niby jest to poradnik, ale zupełnie inny niż większość. Jest zdecydowanie bogaty w treść, a przy tym przystępny dla zwykłego, szarego człowieka, takiego jak ja. Znajdziemy w nim wiele podpowiedzi jak zachować się, gdy nam się świat zawali, gdy nadejdą różne katastrofy. Oczywiście nie znajdziemy „złotych” środków czy dokładnej instrukcji, którą wystarczy wykonać krok po kroku i nagle wszystko wróci do normy, ale jest wiele bardzo cennych wskazówek, które pomogą, dzięki którym można się przygotować.

To nie jest jedna z tych książek, którą czyta się jednym tchem, a po jakimś czasie zapomina o jej istnieniu. To książka, którą czyta się pomału, po kawałku, a rady, jakie w niej znajdziemy, warto zapamiętać na długi czas. W końcu tak naprawdę nie wiemy, co może się wydarzyć.

Książka jest podzielona na rozdziały, a one na podrozdziały, co sprawia, że łatwiej w niej coś znaleźć.

Według mnie cała seria „Inwestuj w siebie” jest warta bliższego poznania. Trzeci tom, tak jak poprzednie okazał się nawet ciekawy, z przydatnymi informacjami i wskazówkami. Ze swojej strony polecam.


Moja ocena – 8\10


Serdecznie zapraszam na stronę Kompania Mediowa oraz na FB


Jak przeżyć koniec świata. Plan na niepewne czasy.

7 komentarzy:

  1. Ciekawa pozycja do przeczytania

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne muszę przeczytać

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie slyszalam jeszcze o takiej ksiazce, bardzo zainteresowala mnie

    OdpowiedzUsuń
  4. Tamte książki mniej mnie zainteresowały ale ta mnie zaciekawiła i poczytała bym jej zawartość Dagmara Krajewska

    OdpowiedzUsuń
  5. W tych czasach wyjątkowo takie pozycje książkowe powinny jak najbardziej trafiać w nasze ręce :)

    OdpowiedzUsuń
  6. widząc do czego zmierza świat ten książka nie głupia

    OdpowiedzUsuń