niedziela, 24 maja 2020

Kompania Mediowa Książka pt.: „Jak czytać ludzi - radzi agent FBI" - Recenzja

Zapraszam na opinię o książce pt.: „Jak czytać ludzi - radzi agent FBI”, jaką otrzymałam od Wydawnictwa Kompania Mediowa.





Psychologia jest ciężką dziedziną, a przynajmniej dla mnie. Bardzo rzadko sięgam po książki tego typu, jednak czasem się zdarza. Dlaczego? Głównie, jeśli zaciekawi mnie opis, jeśli wydaje mi się, że znajdę w książce coś innego. Tak było właśnie z książką pt.: „Jak czytać ludzi – radzi agent FBI”, wydawała mi się inna niż wszystkie. Jakie odniosłam wrażenia? Jest to książka, która nie zachwyci znawców psychologi, a jednocześnie będzie ciekawa dla takich osób jak ja, pod warunkiem, że przeczytają ją z przymrożeniem oka i nie będą brać dosłownie każdego słowa, które w niej jest napisane.

Na pewno każdy z was był w sytuacji, że coś źle zrozumiał, źle odczytał z zachowania drugiej osoby. Ja na pewno byłam i to nie jeden raz. Książka pozwala nam zrozumieć niektóre zachowania ludzkie. Znajdziemy tu teorię, ale popartą faktami, przykładami z życia agenta FBI i to właśnie te fragmenty sprawiają, że książka mi się podobała.

Zdecydowanie nie jest to książka, którą przeczyta się „na raz”, aby odłożyć, sięgnąć po następną, a o niej zapomnieć. To książka, którą czyta się „po kawałku”, a każdy rozdział należy dokładnie przemyśleć, zapamiętując z niego to, co dla nas będzie przydatne. To książka, z której wiele się dowiemy, a jednocześnie nie staniemy się dzięki niej „guru” od ludzkiego zachowania. Osobiście uważam, że warto poznać ją bliżej i z przyjemnością polecam.











Moja ocena – 8\10





Serdecznie zapraszam na stronę Kompania Mediowa oraz na FB.



Jak czytać ludzi - radzi agent FBI


10 komentarzy:

  1. Nie czytam raczej takich książek.

    OdpowiedzUsuń
  2. Tytuł jest bardzo inspirujący.. przyznam, że nie sięgam po tego typu literaturę ale tę książkę chciałabym poczytac. Temat dość ciekawy, nieodgadniony

    OdpowiedzUsuń
  3. Może by mnie zainteresowała po przeczytaniu kilku stron Dagmara Krajewska

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie sięgam po takie typowo psychologiczne książki choć ta wydaje si e być bardzo ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  5. jak dla mnie to nawet ciekawa może być

    OdpowiedzUsuń