niedziela, 24 maja 2020

Wydawnictwo Egmont Kartonowe klocki konstrukcyjne CARDBLOCKS - OPINIA

Zapraszam na opinię o Kartonowych klockach konstrukcyjnych CARDBLOCKS, zestawie podstawowym, jaki otrzymałam od Wydawnictwa Egmont.






















Już robiąc zapowiedź o klockach, wydawały mi się warte bliskiego poznania. Takie inne niż wszystkie. Po dotarciu paczki i pierwszych chwilach syna z klockami już mogłam stwierdzić, że są po prostu genialne.

Klocki najpierw trzeba złożyć i już samo ich złożenie okazało się świetną zabawą. Duma na twarzy dziecka, kiedy z kawałka odpowiednio wyciętej tektury powstał klocek, nie do opisania.

Są dość duże, a w opakowaniu jest ich aż 50. Dzięki temu mogą powstać naprawdę spore budowle.

W opakowaniu znajdziemy nie tylko klocki, ale i łączniki, dzięki którym budowla się nie rozwala. Bardzo pomysłowe rozwiązanie, tym bardziej że są bardzo łatwe zarówno jeśli chcemy połączyć klocki, jak i później je rozłączyć.

Wykonane z tektury typu kraft. Klocki są bardzo solidne, co jest dużym zaskoczeniem. Szczerze powiedziawszy, myślałam, że posłużą chwilę, a w rączkach synka dość krótką chwilę. Jednak nie. Ksawery już kilkakrotnie z nich budował, powstawały budowle z użyciem łączników, a później były „rozbierane” i klocki pozostają jak nowe. Nigdzie się nie naderwały, również złączki pozostają w całości.

Instrukcja jest jasna i zrozumiała. Znajdziemy w niej jak złożyć klocka, ale również kilka przykładów co można z klocków zbudować.

Kolejną według mnie znaczącą zaletą jest lekkość klocków. Dziecko może samodzielnie przenieść, to co zbudował, a także używać tego do wspaniałej zabawy.

Kartonowe klocki konstrukcyjne CARDBLOCKS to godziny wspaniałej zabawy dla dziecka. Dzięki nim rozwija wyobraźnię, ćwiczy koncentrację i wiele więcej. To solidna, ekologiczna zabawka, którą warto podarować dziecku. Zdecydowanie polecam.







Zalety:

  • Ekologiczne z tektury.

  • Do samodzielnego złożenia.

  • Duże, lekkie, wytrzymałe.

  • Łączniki dzięki którym jeden klocek trzyma się drugiego.

  • Można z nich zbudować wszystko, wspierają rozwój wyobraźni.

  • Jasna i czytelna instrukcja w której znajdziemy kilka pomysłów, co można zbudować z klocków.







Wady:

BRAK







Moja ocena – 10\10





Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwa Egmont oraz FB Kraina Planszówek Egmont.



Kartonowe klocki konstrukcyjne CARDBLOCKS


13 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawe klocki, nie widziałam takich

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne sa te klocki. Tak wiele rzeczy można z nich zrobić. Super

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglądają super i dają wiele możliwości

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne :) sprawnością mojej córki też by się spodobały

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie widziałam jeszcze nigdy Aniu kartowych klocków :) Ciekawe to rozwiązanie dla dzieci :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kasia Foltańska26 maja 2020 16:43

    Jak dla mnie super

    OdpowiedzUsuń
  7. Klocki z kartonu nawet takie mogą zmienić nudę w zabawę na dłużej i oczywiście puścić wodze fantazji Dagmara Krajewska

    OdpowiedzUsuń
  8. Klocki ktore nie tylko wyglądają ciekawie, są ekologiczne, ale dają tez wiele możliwości konstrukcyjnych

    OdpowiedzUsuń
  9. kartonowe klocki to ciekawa odmiana na zabawe

    OdpowiedzUsuń
  10. Rewelacja,takie kreatywne,ciekawe uwielbiam takie rzeczy.

    OdpowiedzUsuń