sobota, 12 grudnia 2020

Wydawnictwo NieZwykłe Książka pt.: "American Savages” - Recenzja

 

Zapraszam na opinię o książce pt.: „American Savages”, jaką otrzymałam od Wydawnictwa NieZwykłego.






Książka pt.: „American Savages” to trzeci tom.

Tom pierwszy to książka pt.: „Ruthless People”.

Tom drugi to książka pt.: „The Untouchables”.


Liamsiedzi w więzieniu, a Melody znika, co daje możliwość oskarżenia go o jej śmierć. Mężczyzna jej nie zabił, czuje, że jego żona gdzieś tam jest i liczy na to, że ma swój własny plan i dlatego zniknęła. Ich imperium się rozpada, a przynajmniej tak myślą ich wrogowie, jednak nic bardziej mylnego.
Po długich miesiącach, na rozprawie w sądzie pojawia się Melody. Liam jest szczęśliwy i wściekły jednocześnie. Zostaje uwolniony jednak między nim i kobietą zostaje przepaść. Ten czas ich zmienił, a niewiadoma na temat tego, co działo się z Melody, nie jest łatwa. Łączy ich syn, jednak dzieli sporo. Muszą się podnieść, aby stawić czoło wrogom, aby ich zniszczyć i pokazać innym, że z nimi się nie zadziera. Na dodatek mają wśród bliskich zdrajcę, którego muszą odnaleźć i wyeliminować. Kim się okaże? Co działo się z Melody? Czy odbudują swoje imperium? Czy odnajdą siebie na nowo?

Tom pierwszy mnie zachwycił, w drugim początek trochę się dłużył, ale poza nim był ciekawy, tom trzeci był rewelacyjny. Dynamiczny, pełny zwrotów akcji, zaskakujący. Od książki nie dało się oderwać, musiałam przeczytać od razu całą. Pełna niebezpieczeństwa, mafijnych porachunków, a jednocześnie namiętności, walki o miłość. To historia, która zabrała mnie w swój niebezpieczny świat i nie chciała z niego wypuścić aż do ostatniej strony.

Książkę czytamy z perspektywy obu głównych bohaterów, a czasami również tych drugoplanowych. Takie rozwiązanie wiele wyjaśnia, pozwala spojrzeć z perspektywy różnych osób.

Bohaterowie pozostali ciekawi i to zarówno ci główni, jak i ci drugoplanowi.
Melody przeszła przez te kilka miesięcy dość dużo i tylko dzięki swojemu charakterowi podniosła się po tych zdarzeniach. Jednak zostawiło to na niej ślad. Stała się jeszcze bardziej ostrożna, bezkompromisowa, a jednocześnie opiekuńcza w stosunku do syna.
Liam nic się nie zmienił przez pobyt w więzieniu, nadal jest bezkompromisowy, władczy dla ludzi, a jednocześnie opiekuńczy dla żony i synka. Chociaż początkowo jest na nią wściekły, dość szybko mu przechodzi. Teraz muszą być jedną drużyną, aby odnaleźć zdrajcę i zemścić się na tych, co próbują ich zniszczyć.

„American Savages” to książka, która według mnie jest rewelacyjna. Ciekawa, zaskakująca, dynamiczna, pełna zwrotów akcji, niebezpieczeństw, namiętności, mafijnych porachunków. Osobiście już nie mogę się doczekać tomu czwartego, a ten z przyjemnością polecam.




Moja ocena – 10\10


Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwo NieZwykłe oraz na FB


American Savages

10 komentarzy:

  1. Fajna recenzja,książka warta przeczytania

    OdpowiedzUsuń
  2. Ksiazka jest świetna, teraz nei pozostaje nic innego jak czekac na częśc 4

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam takie książki pełne akcji, cos dla mnie tylko szkoda, ze nie mam czasu na czytanie

    OdpowiedzUsuń
  5. Poczytałabym bym wszystkie tomy mnie bardzo zaciekawiły wszystkie części Dagmara Krajewska

    OdpowiedzUsuń
  6. Dynamiczna i pełna zwrotów akcji i to mi się podoba! Jest akcja, jest reakcja. Ciekaww co się działo przez ten czas z bohaterką, co ją tak zmieniło?

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię nieoczekiwane zwroty akcji, więc ta książka jest zdecydowanie dla mnie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna książka dla wielkich miłośników romansów mafijnych :) Jestem również nią bardzo zaintrygowana :)

    OdpowiedzUsuń
  9. panie na pewno chętnie książkę przeczytają

    OdpowiedzUsuń