niedziela, 13 grudnia 2020

HarperCollins Polska Książka pt.: „Ścigana” - Recenzja

 

Zapraszam na opinię o książce pt.: „Ścigana”, jaką otrzymałam od Wydawnictwa HarperCollins Polska.





Clea nigdy nie należała do grzecznych i ułożonych panienek. Wychowana przez wujka, który od najmłodszych lat uczył ją jak kraść, trochę czasu spędziła w więzieniu, a teraz ma zamiar zmienić życie i być uczciwą. Niestety los postanawia sobie z niej zakpić i zostaje światkiem zbrodni i wymuszenia ubezpieczenia. Próbuje zgłosić sprawę na policję, jednak nie przynosi to efektów, przez to, kim była, nikt jej nie wierzy. Na dodatek, przez to, co widziała, jej życie jest zagrożone, w końcu jest jedynym żyjącym światkiem, a człowiek, który to wszystko zorganizował, nie należy do miłych. Jednak znajduje sposób, aby udowodnić, że nie kłamie, ale musi się włamać do domu pewnego arystokraty, aby zdobyć dowód. Postanawia postawić wszystko na jedną kartę i zaryzykować.
Kiedy już jest w domu, natyka się na innego „złodzieja”. Kim się okaże niespodziewany „złodziej”? Jak wpłynie na plany kobiety? Czy Clea udowodni, że mówi prawdę? Czy uda jej się przechytrzyć ludzi, którzy ją ścigają?

Może książka nie jest jakimś arcydziełem, ale mnie się podobała. To taka pozycja na jeden wieczór. Według mnie jest to trochę romans, trochę sensacja. Historia mnie wciągnęła, znalazłam w niej niebezpieczeństwo, pościgi, rodzące się uczucie.

Książkę czytamy z perspektywy Clea oraz tajemniczego złodzieja :). Osobiście lubię takie rozwiązania, ponieważ pozwalają mi poznać punk widzenia, myśli i uczucia bohaterów.

Clea to kobieta, która jest odważna, pyskata, mająca zawsze własne zdanie. Jednocześnie w środku jest delikatna i uczuciowa, choć tego stara się nie pokazywać, boi się. To bohaterka dająca się lubić.

„Ścigana” to książka, która będzie dobrym pomysłem na leniwy wieczór. Czytało się ją fajnie i osobiście polecam.


Moja ocena – 7\10


Serdecznie zapraszam na stronę

Ścigana

9 komentarzy:

  1. Opis i tytuł brzmią intrygująco , warto ją przeczytać

    OdpowiedzUsuń
  2. Wydaje sie byc fajna, tytul zachęcający do przeczytania

    OdpowiedzUsuń
  3. Poznała bym dalsze losy bohaterki jak również jestem ciekawa zakończenia tej historii Dagmara Krajewska

    OdpowiedzUsuń
  4. Takie są kobiety z pozoru twarde, ale w rzeczywistości kruche. Książka mnie zainteresowała, losy dziewczyny to ciekawa lektura.

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę przeczytać, książka ciekawa.

    OdpowiedzUsuń
  6. Recenzja brzmi ciekawie i zachęca by sięgnąć po tę książkę.

    OdpowiedzUsuń
  7. Lekka,przyjemna ale troszkę czegoś brakuje w tej książce.I tak jestem nią bardzo zaciekawiona :)

    OdpowiedzUsuń
  8. panie na pewno książkę chętnie przeczytają

    OdpowiedzUsuń