niedziela, 13 grudnia 2020

Wydawnictwo Jedność Książka pt.: „Na ulicach Paryża" - Recenzja

 

Zapraszam na opinię o książce pt.: „Na ulicach Paryża”, jaką otrzymałam od Wydawnictwa Jedność.








To nasza czwarta przygoda z książkami z serii Klub fanów przygody. Jakiś czas temu pokazywałam Wam „Na murach Orleanu”, „Na dworze cesarza Japonii” oraz „Na arenach Lyonu”.


Jeanne, François, Louis wraz z psem spędzają czas u dziadków. Idąc na poszukiwania kota, do starej wierzy, nie wiedzą, że przed nimi wspaniała przygoda. Przenoszą się do 1619 roku, na ulice Paryża gdzie poznają księdza Św. Wincentym a Paulo. Wraz z nim pomagają innym ludziom i dowiadują się, jak to jest ważne.

To czwarta już ostatnia książka z serii, która spodobała się moim dzieciom. Wraz z nią, poprzez przygody trójki dzieci i psa odkrywają życie różnych świętych oraz poznają trochę historii. Tom czwarty, tak jak poprzednie przypadł im do gustu, a przygody bohaterów śledzili z zainteresowaniem.

Tekst w książce napisany jest pod dziecko. Według dzieci jest prosty i zrozumiały, a przy tym ciekawy.

Ilustracje są ciekawe, czarno – białe. Przyciągają wzrok i zachęcają do poznania treści.

Według mnie cała seria jest warta bliskiego poznania. Wraz z nią dziecko bawi się i uczy. Z przyjemnością polecam.


Moja ocena – 9\10


Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwo Jedność oraz na FB.


Na ulicach Paryża

9 komentarzy:

  1. Moze dzieciom spodoba się taka historia

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak dla mnie seria książek do poczytania dla mlodzszy i starszych dzieci Dagmara Krajewska

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajna, córcia z chęcią by ja przeczytała

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna książka ekscytujaca i z przygodami

    OdpowiedzUsuń
  5. Moje dziecko jest jeszcze na taką książkę za małe. Ale jest fajna.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nauka i zabawa w jednym, warto mieć tę książkę w swojej biblioteczce!

    OdpowiedzUsuń
  7. Udana seria dla naszych urwisków :) Warto mieć wszystkie części w swojej domowej biblioteczce :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ciekawa książka która uczy i bawi dzieci

    OdpowiedzUsuń