piątek, 11 grudnia 2020

Wydawnictwo Novae Res Książka pt.: "Błyszczące sześciany" - Recenzja

 

Zapraszam na opinię o książce pt.: „Błyszczące sześciany”, jaką otrzymałam od wydawnictwa Novae Res.





Roger żyje w niedalekiej przyszłości, w świecie, w którym istnieją skrzynie eksploracyjne. Nie są to zwykłe przedmioty, dzięki tym skrzyniom można przenosić się do alternatywnych rzeczywistości. Chętnych nie brakuje, ponieważ skryte są tam cenne nagrody, jednak nie każdemu wolno. Trzeba być wyszkolonym eksploratorem. Roger nim jest, jednak nieautoryzowanym. Mężczyzna ma zamiar odkryć tajemnice skrzynek i ich twórcy, co nie jest bezpieczne. Czy mu się uda?

Książka zaciekawiła mnie głównie okładką i bardzo się cieszę, że jednak się na nią skusiłam. Może nie jest arcydziełem, jednak jest ciekawa i wciągająca. Historia mi się spodobała i z przyjemnością ją śledziłam.

Roger jest bohaterem ciekawym, odważnym, dającym się lubić. Nie opiszę go Wam tym razem bardziej, ponieważ musiałabym za dużo z fabuły zdradzić :).

„Błyszczące sześciany” to książka, która mnie się podobała i uważam, że jest ciekawa i dość wciągająca. Polecam na leniwe, zimowe popołudnia :)



Moja ocena – 7\10


Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwo Novae Res oraz na FB


Błyszczące sześciany

7 komentarzy:

  1. Brzmi nawet ciekawe, może warto przeczytac

    OdpowiedzUsuń
  2. Takich leniwych wieczorów znajdzie się i U mnie sporo, podczas pandemii praktycznie wszystkie wieczory w domowych pieleszach.

    OdpowiedzUsuń
  3. Na lebiwy zimowy wieczór idealna książka

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakoś mnie nie przekonuje ale może po przeczytaniu kilku stron by mnie zaciekawiła Dagmara Krajewska

    OdpowiedzUsuń
  5. Pomimo tego Aniu,że nie lubię science fiction to książka ciekawi mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. pewnie panie książkę chętnie przeczytają

    OdpowiedzUsuń