środa, 17 czerwca 2020

Wydawnictwo Jaguar Książka pt.: „Dream again” - Recenzja

Zapraszam na opinię o książce pt.: „Dream again”, jaką otrzymałam od Wydawnictwa Jaguar.




Książka pt.: „Dream again” to 5 tom serii Begin Again.

Tom 1 to książka pt.: „Begin Again

Tom 2 to książka pt.: „Trust Again

Tom 3 to książka pt.: „Feel again

Tom 4 to książka pt.: „Hope Again



Jude marzyła o wielkiej karierze aktorki, wiele dla niej poświęciła nie tylko ona, ale również jej rodzice. Niestety serial, w którym grała główną rolę, nie doczekał się kolejnego sezonu, a ona, popełniając jeden błąd, przekreśliła swoje szansę na inne, wielkie role. Załamana, bez pieniędzy, perspektyw, pełnia wstydu przed rodzicami, udaje się Woodshill, gdzie ma tymczasowo zamieszkać z bratem i jego przyjaciółmi.
Z Blake połączyła ją kiedyś przyjaźń, a później wielka miłość. Wie, że go bardzo zraniła, że nie wybaczy jej tak prędko, nie wie, że jej brat zataił przed chłopakiem jej przyjazd. Pierwsze spotkanie po latach jest bolesne, nienawiść w oczach Blake ciężka do zniesienia. Nie chce jej w swoim mieszkaniu i nie zamierza tego ukrywać. Jude jednak nie ma wyjścia, musi przełknąć wiele przykrości, nienawiść w oczach chłopaka, z którym tak wiele ją łączyło i zostać. Oboje się zmienili, oboje wiele spotkało w życiu, oboje są mocno zranieni. Jude złamała mu serce, nie jest już tym samym radosnym, beztroskim chłopakiem co kiedyś, wypadek, który może zakończyć jego sportową karierę, jeszcze go dobił.
Czy zraniony chłopak będzie umieć przebaczyć? Co tak naprawdę stało się z karierą aktorską Jude? Czy ich miłość była na tyle silna, aby mogła odrodzić się po latach? Czy Jude pozbiera się po ciężkich przeżyciach?

Historia, która zdecydowanie mi się podbiała. Trochę inna niż poprzednie tom, jednak ani trochę mniej ciekawa. Pełna emocji, przyjaźni, miłości, a jednocześnie rozsypanych marzeń, rozczarowania, bólu, nienawiści. To książka, którą przeczytałam od pierwszej do ostatniej strony, mocno kibicując bohaterom i licząc, że pokonają demony przeszłości, a ich marzenia nie całkowicie legły w gruzach.

Bohaterowie ciekawi. Blake poznałam i bardzo polubiłam w poprzednich tomach, przez co nie będę ukrywać, do Jude nie poczułam sympatii od razu. Historię czytamy z jej perspektywy i im więcej się dowiadywałam, tym bardziej zaczynałam ją lubić. Ta książka to doskonały przykład na to, że jedno zdarzenie może wyglądać zupełnie inaczej z perspektywy dwóch osób.

„Dream again” to kolejny rewelacyjny tom z serii. Ciekawy, wciągający, wywołujący wiele emocji, z bohaterami, których bardzo polubiłam (Blake już w poprzednich tomach, Jude dopiero w tym, poznając jej punkt widzenia) i mocno kibicowałam. Ze swojej strony zdecydowanie polecam.



Moja ocena – 10\10



Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwo Jaguar oraz na FB.





13 komentarzy: