niedziela, 20 października 2019

Wydawnictwo Jaguar Książka pt.: „Hope Again” - OPINIA


Zapraszam na opinię o książce pt.: „Hope Again”, jaką otrzymałam od Wydawnictwa Jaguar.



„Hope Again” 4 tom z serii.

Tom 1 - Begin Again znajdziecie TU
Tom 2 - Trust Again znajdziecie TU
Tom 3 - Feel Again znajdziecie TU


Ona studentka, on jej wykładowca. Oboje po przejściach, oboje wiedzą, że nie może ich połączyć nic więcej niż przyjaźń.
Everly jest studentką, ma za sobą ciężkie dzieciństwo, które zostawiło po sobie wiele ran. Po szkole chce otworzyć z mamą agencję wydawniczą, tylko to bardziej marzenie mamy niż jej, choć nikomu się o tym nie mówi. Dziewczyna prawie nie ma przyjaciół, trzyma się na boku, nikogo nie zaprasza do siebie.
Nolan jest wykładowcą, który uczniów traktuje jak kumpli. Jego zajęcia są zupełnie inne, niż wszystko, mówią sobie po imieniu, jest pełen luz i przyjazna atmosfera. Ma za sobą przeszłość, która nie pozwala o sobie zapomnieć, tak naprawdę nie pozwala iść naprzód.
Oboje pracują nad korektą książki, to ich do siebie zbliża. Nocne, czasami długie godziny rozmów z czasem stają się coraz bardziej prywatne. Mężczyzna coraz bardziej zaczyna podejrzewać, że prace zadane przez niego, Everly pisze na podstawie własnych przeżyć, a nie fikcji. Coraz bardziej zbliżają się do siebie, pomimo że oboje mają świadomość, że to uczucie jest zakazane. Czy Everly pokona lęki z przeszłości? Jaka jest tajemnica Nolana? Czy rodzące się uczucie ma szansę na szczęśliwe zakończenie?

Historia zdecydowanie ciekawa, wciągająca, dostarczająca czytelnikowi wielu emocji. To nie tylko romans między studentką a wykładowcą. To historia radzenia sobie z ciężkimi, wręcz traumatycznymi przeżyciami z dzieciństwa i młodości. To pokonywanie lenków, próby zaufania drugiej sobie, szukanie własnej drogi przez życie.

Bohaterowie zdecydowanie na plus. Oboje przypadli mi do gustu, chociaż czasami ich decyzje, wzajemne ranienie się, nie do końca mi się podobało.

To czwarty to i tak jak poprzednie, tak i ten bardzo mi się podobał. Autorka pozwoliła przenieść mi się do świata Nolana i Everly, zrozumieć ich zachowanie, z wielkim zaciekawieniem śledzić losy i mocno kibicować. „Hope Again” to książka, od której nie mogłam się oderwać, z którą bardzo miło spędziłam czas. Z wielką przyjemnością polecam, a sama już nie mogę doczekać się kolejnego tomu (ma być jeszcze jeden :) ).




Moja ocena – 10\10


Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwa Jaguar oraz na FB.

Książkę pt.: „Hope Again” znajdziecie TU.

12 komentarzy: