sobota, 7 kwietnia 2018

Wydawnictwo Jaguar Książka pt.: „Begin Again” - OPINIA


Zapraszam na opinię o książce pt.: „Begin Again”, jaką otrzymałam od Wydawnictwa Jaguar.



Allie – dziewczyna z problemami, uciekająca przed przeszłości.
Kaden – mężczyzna z zasadami, skrywający sekrety.
Połączyło ich wspólne mieszkanie, ale czy tylko? Początkowo nie przepadają za sobą, co się zdarzy, że zaczną się przyjaźnić, później połączy ich głębsze uczucie?
Kobieta chce zacząć życie od nowa, z dala od przeszłości, problemów. Chce być szczęśliwa. Czy jej się to uda?

Książka z dużą dawką humoru, ale i momentami wzruszeń, tajemnicza, ciekawa, wciągająca. Bohaterowie realni, z którymi można się utożsamić, z ich życiem, decyzjami. W raz z Allie podejmujemy decyzje, próbujemy zostawić przeszłość za sobą, wolnymi krokami zaczynamy zbliżać się do Kadena, zakochujemy się w nim mimo przeciwności losu.

Mnie książka zdecydowanie wciągnęła, bohaterów bardzo polubiłam, choć nie są idealni, ale właśnie ta ich nieidealność sprawia, że są realni. Czyta się ją szybko, nie można się oderwać. Zdecydowanie to jedna z lepszych książek, jaką przeczytałam, a jak wiecie kocham czytać. Polecam.


Zalety:
·      Ciekawa.
·      Wciągająca.
·      Można utożsamić się z bohaterami.



Wady:
BRAK



Moja ocena – 10\10


Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwa Jaguar oraz na FB.

Książkę pt.: „Begin Again” znajdziecie TU.

17 komentarzy:

  1. Ciekawa fabuła książki. A że jak sama napisałaś czyta się ją szybko bo tak wciąga to idealna na wiosenne wieczory z książką

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawa :) chyba warto przeczytać :) tylko jak tak wciagająca trzeba czas zagospodarować :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Niewiem czemu u mnie uroniona lezka podczas czytania ksiazka swietna polecam

    OdpowiedzUsuń
  4. Musi to być fajna ,lekka i przyjemna lektura . Warto czasami po taką kobiecą powieść, pełną emocji ,wzruszeń ,humoru, sięgnąć .Lubię takie książki, które pozwalają mi zapomnieć o rzeczywistości, zatracić się w fabule i nie móc się od niej oderwać. Chętnie bym przeczytała.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nieidealni bohaterowie to najlepsza opcja dla autora🙂 można się z nimi utożsamić i wczuć w ich przygody

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna recenzja. Zachęca do przeczytania książki

    OdpowiedzUsuń
  7. Z tej recenzji i wstępnego opisu zapowiada się ciekawie .Widzę ,że książka warta przeczytania ,musiałabym kiedyś przeczytać :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Z opisu i mnie by z pewnoscia tez wciagnela :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Z przyjemnością bym poczytała tę książkę i poznała bliżej jej nieidealnych bohaterów ☺

    OdpowiedzUsuń
  10. mnie taka książka także by wciągnęła, dosyć ciekawa recenzja

    OdpowiedzUsuń
  11. swietna recenzja z checia bym poczytala

    OdpowiedzUsuń
  12. historia ciekawa, warto sięgnąć

    OdpowiedzUsuń
  13. Myślę, ze.przeczytalabym ją bardzo szybko, fajna historia jak dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  14. Brak czasu na czytanie,ale może kiedyś udami się przeczytać :)

    OdpowiedzUsuń
  15. takie oczywiste dziewczyna,chłopak z przeszłością coś ich łączy i połączy,książka może wciągnąć tu panie

    OdpowiedzUsuń
  16. Książka widać,że jest emocjonująca :) Literatura młodzieżowa,choć nie tylko,ja chętnie bym sobie ją przeczytała :)

    OdpowiedzUsuń