niedziela, 15 września 2019

Wydawnictwo Jaguar Książka pt.: „Moc – Trylogia Mocy i Szału” - OPINIA


Zapraszam na opinię o książce pt.: „Moc – Trylogia Mocy i Szału”, jaką otrzymałam od Wydawnictwa Jaguar.




Książka pt.: „Moc” jest trzecim tomem trylogii. Recenzję pierwszego tomu pt.: „Więź” znajdziecie TU.
Recenzję drugiego tomu pt.: „Szał” znajdziecie TU.


Iga opętana przez wiedźmę wyjeżdża. Sówka jest przerażona, a jednocześnie wiem, że musi działać, pokonać lęki, uprzedzenia. Postanawia wraz z Alexem udać się do Gustawa. Nadal strasznie boi się berserków, jednak miłość do siostry jest silniejsza niż strach. Na miejscu, po opowiedzeniu Gustawowi co się stało, Sówka proponuje mu jedyne według niej słuszne rozwiązanie – zawiązanie więzi, dzięki której jej moc będzie dużo silniejsza.
Alex jedzie do ojca sióstr, gdzie Wiedźma się ukrywa. Chce ją namówić do powrotu, niestety bez skutecznie. Wiedźma mu grozi, informuje, że jeśli się nie wycofa, powie, co naprawdę się stał, kto pociągnął za spust, a wtedy Iga trafi do więzienia, a jego kariera legnie w gruzach. Wydaje się nieobliczalna, a Alex mimo wielkiej niechęci się wycofuje.
Pierwsza próba nawiązania Więzi przez Sówkę i Gustawa odbywa się w domu mężczyzny i nie udaje się. Postanawiają pojechać nad jezioro, nad którym Alicja i Wiktor dokonali tego rytuału. Pomału zaczyna ich łączyć coś więcej niż tylko chęć uratowania Igi.
Zaczynają się dziać różne dziwne wypadki przydarzające się kobietą z kanonu sióstr. Sówka szybko dochodzi do wniosku, że wszystko jest sprawką wiedźmy. Zaczyna się bać o Alicję, która ze względu na ciąże nie może czynić. Żeby nic złego się nie stało, zdrowe kobiety z kanonu czynią zaklęcia ochronne nad Alicją, a następnie ta razem z Wiktorem wyjeżdża do Islandii, gdzie mieszkają rodzice Gustawa. Pierwsze spotkanie Alicji i Sówki po tak długim czasie jest pełne napięcia, obie czują się dość dziwnie, nie do końca wiedzą czego się spodziewać. Wystarczy jednak chwila, by siostrzana miłość zwyciężyła.
Czy Alicja i Wiktor będą bezpieczni? Czy uda się zgładzić wiedźmę? Czy jest szansa na odzyskanie Igi? Jakie tak naprawdę plany ma wiedźma? Czy Sówka przestanie się bać berserków? Czy rodząca się miłość między Sówką a Gustawem ma szansę na szczęśliwe zakończenie?

Ten tom jest troszkę inny od pozostałych. Czytamy historię oczami nie tylko Sówki i Gustawa (czyli jednej z sióstr oraz jednego z berserków), ale także oczami Alicji, Wiktora, Alexa, wiedźmy. Poznamy też historię wiedźmy, która bardzo dużo wyjaśnia.

Książka wciąga od pierwszej strony. Zaskakuje, jest pełna zwrotów akcji, magi, miłości, tajemnic.

Bohaterowie, których już poznałam w poprzednich tomach, nadal pozostają ciekawi, wyraziści. Wcześniej nie polubiłam Sówki, jednak po poznaniu jej historii, faktów, które sprawił, że się tak zachowywała, zmieniłam zdanie. W ostatnim tomie Sówka też się zmieniła, co po części zmieniło moje podejście do tej bohaterki.

Osobiście bardzo czekałam na ostatni tom trylogii. Miałam do niego bardzo duże oczekiwania i nie zawiodłam się ani trochę. Książka wywołała bardzo dużo emocji, zakończenie bardzo zaskakujące. Zdecydowanie polecam.



Moja ocena – 10\10


Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwa Jaguar oraz na FB.


Książkę pt.: „Moc – Trylogia Mocy i Szału – Tom III” znajdziecie TU.

12 komentarzy:

  1. Super,warto przeczytać całą trylogię

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny kolejny tom do poczytania Dagmara Krajewska

    OdpowiedzUsuń
  3. Brzmi wspaniale,historia pełna zawirowań, nie ma nudy.
    Na pewno znajdzie wiernych czytelników.

    OdpowiedzUsuń
  4. Z pewnością warto sięgnąć po całą trylogię

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolejna część trylogii,zapewne ciekawa jeżeli ktoś zaczoł czytać sięgnął po kolejną część.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie jestem przekonana bo to nie mój gatunek literacki.Choć może mnie pozytywnie zaskoczyć :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cała seria wydaje się być zajmująca. Lubię ten gatunek literacki więc jestem na plus

    OdpowiedzUsuń