wtorek, 5 lutego 2019

Wydawnictwo Jaguar Książka pt.: „Więź – Trylogia Mocy i Szału” - OPINIA


Zapraszam na opinię o książce pt.: „Więź – Trylogia Mocy i Szału”, jaką otrzymałam od Wydawnictwa Jaguar.



Dzieli praktycznie wszystko, połączył przypadek. Ona młoda studentka żyjąca w Krakowie, mała i delikatna. On dużo starszy, mieszkający samotnie w Bieszczadach, potężny i silny.
Alicja, pragnąc odkryć pewną rzecz, udaje się w samotną wyprawę w Bieszczady. Niestety jest dość lekkomyślna. Nie ubiera się odpowiednio do zimowej pogody w górach, nie zabiera mapy, co kończy się dość poważnie, prawie tragicznie. Myśląc, że jest na środku polany, wyciąga szpadel i zaczyna nim kopać, niestety to nie polana a jezioro. Lód pęka, a Alicja wpada pod niego. Myśli, że to już jej koniec, na szczęście w pobliżu był Wiktor i ją ratuje. Mieszka na skraju jeziora i biegiem zanosi dziewczynę do domu. Po paru dniach Alicja dochodzi do siebie, jednak ogromna śnieżyca panująca na zewnątrz więzi ją w domu wybawcy na jakiś czas. Zbliżają się do siebie, a uczucie staje się coraz silniejsze. Jednak nie mają wspólnej przyszłości, każde z nich skrywa tajemnice, która uniemożliwia im bycie razem. Ona jest wiedźmą, on barserkerem. Kiedy prawda wychodzi na jaw, dochodzi do wielkiego nieporozumienia, ucieczki, żalu, tęsknoty. Czy uda się wyjaśnić nieporozumienie? Czy ich miłość ma szanse? Jakie tajemnice odkryją?

Książka, w której znajdziemy nie tylko romantyczną historię pełną namiętności, ale również trochę magi, tajemnice, Słowiańską mitologię. Bardzo podobał mi się fakt, że rozdziały są zamiennie oczami Alicji i Wiktora. Dzięki temu poznajemy myśli i uczucia obu głównych bohaterów.

Mnie ogromnie wciągnęła, nie żałuję ani trochę, nocy, którą z nią spędziłam i nie mogę się doczekać, kolejnego tomu. Zdecydowanie polecam.




Zalety:
  • Ciekawa.
  • Wciągająca.
  • Z szczyptą magi.
  • Tajemnice, miłość, namiętność, Słowiańska mitologia.
  • Pisana zamiennie oczami Alicji i Wiktora.



Wady:
BRAK




Moja ocena – 10\10


Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwa Jaguar oraz na FB.

Książkę pt.: „Więź – Trylogia Mocy i Szału” znajdziecie TU.

12 komentarzy:

  1. Wyglafa z opisu na ciekawa ksuazkew

    OdpowiedzUsuń
  2. No to zaciekawiłas na taką własnei historie czekałam ale w polskim wydaniu

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa ksoazka sie zapowiada

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ciekawa i intrygująca fabuła

    OdpowiedzUsuń
  5. Historia ciekawa i wciągająca poczytałam bym z przyjemnością

    OdpowiedzUsuń
  6. chętnie bym sobię ją poczytała :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. To moje klimaty. Chętnie bym poczytała tę książkę

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ciekawa recenzja, z checia po nia siegne 👍 moje klimaty

    OdpowiedzUsuń
  9. Miłość,tajemnice,namiętność wszystko czego pragną Kobiety :)

    OdpowiedzUsuń
  10. książka ma elementy fantastyki no bo to wiedźma jest coś o trudnej miłości panie na pewno chetnie przeczytają

    OdpowiedzUsuń
  11. Gdy widziałam tą książkę w konkursie,troszkę mnie intrygowała :) Jest coś w niej przyciągającego,może kiedyś po nią sięgnę :)

    OdpowiedzUsuń