czwartek, 6 czerwca 2019

Wydawnictwo Jaguar Książka pt.: „Szał – Trylogia Mocy i Szału” - OPINIA


Zapraszam na opinię o książce pt.: „Szał – Trylogia Mocy i Szału”, jaką otrzymałam od Wydawnictwa Jaguar.




Książka pt.: „Szał” jest drugim tomem trylogii. Recenzję pierwszego tomu pt.: „Więź” znajdziecie TU


Podczas rytuału nad jeziorem, w którym Alicja i Wiktor zawierają więź, staje się coś bardzo złego. Wiedźma, która wieki była uwięziona na jego dnie, uwalnia się, a za swą ofiarę wybiera Igę, siostrę Alicji. Zbyt słaba, by od razu przejąć ciało dziewczyny, ukrywa się w jej umyśle. Nikt nie domyśla się, co niebawem się stanie.
Podczas ślubu Alicji i Wiktora, Iga oraz przyjaciel pana młodego – Alex zbliżają się do siebie i spędzają wspólne, namiętne chwile na plaży. Ciągnie ich do siebie, ale żadne nie chce się do tego przyznać. Alex ma swoje tajemnice, dziwne powiązania ze światem przestępczym. Kiedy zostawia Igę, bez słowa wyjaśnienia na stacji benzynowej, informując, że musi jechać do pracy, dziewczyna jest wściekła.
Iga jest impulsywna. Prowadzi Videobloga, jeździ na różnego typu festiwale muzyczne. Lubi spontaniczność. Studiuje, ale nie ma pomysłu co dalej, jak skończy studia.
Alex ma dwie twarze, pracuje dla nieciekawych ludzi, ale to tylko pozory. Jest basterem, ale w przeciwieństwie do Wiktora, on swój szał uważa za „przyjaciela”. Potrafi go kontrolować, wykorzystać, sprawić, aby stał się atutem nie zmorą.
Czy uczucie, które staje się coraz silniejsze, ma szansę na przetrwanie? Czy Iga i Alex zrozumieją, że łączy ich coś bardzo ważnego, silnego? Jaka jest tajemnica jeziora? Czy wiedźmie uda się przejąć ciało Igi?

Książka pełna zwrotów akcji, magi, miłości, namiętności. Wciąga od pierwszej strony, sprawiając, że nie możemy się oderwać aż do ostatniej.

Bohaterowie ciekawi, wyraziści. Polubiłam prawie wszystkich. Nie do końca podobało mi się zachowanie najstarszej z sióstr – sówki, natomiast najbardziej polubiłam Igę, choć czasami jej zachowanie mnie drażniło.

Historia pokazana jest zamiennie oczami bohaterów. Bardzo lubię takie rozwiązanie, sprawia, że można poznać historię nie tylko z jednej perspektywy.

Książka podczas czytania wywołuje wiele uczuć. Jest ciekawa, wciągająca. Bardzo mi się podobała i osobiście już nie mogę doczekać się kolejnego tomu. Z przyziemnością polecam.



Moja ocena – 10\10


Serdecznie zapraszam an stronę Wydawnictwa Jaguar oraz na FB.

Książkę pt.: „Szał – Trylogia Mocy i Szału” znajdziecie TU.

10 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawa aż chce się czytac

    OdpowiedzUsuń
  2. Po recenzji brzmi ciekwa i myślę że by mnie wciągła Dagmara Krajewska

    OdpowiedzUsuń
  3. OpinIa super ale i tak nie moj klimat

    OdpowiedzUsuń
  4. Może kiedys przeczytam pierwszą część i sięgnę po drugą.Ale na razie brak czasu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna recenzja, wciągająca historia, przeczytalabym taka z wielką chęcią

    OdpowiedzUsuń
  6. Takie książki sprawiają,że chce się czytać jeszcze więcej.Z chęcią usiadłabym pod czereśnią w ogródku i ją czytała :)

    OdpowiedzUsuń
  7. książka sprawia,że czeka się na kolejny tom,ma w sobie to coś szczególnego

    OdpowiedzUsuń
  8. Ta recenzja tylko utwierdza mnie w przekonaniu, że to książka dla mnie . Nic tylko brać się za czytanie w wolnej chwili

    OdpowiedzUsuń