sobota, 14 września 2024

Wydawnictwo FILIA Książka pt.: „Zodiak” - Recenzja

 

Zapraszam na recenzję książki pt.: „Zodiak”, którą otrzymałam od Wydawnictwa Filia (współpraca reklamowa baterowa).





Zodiak był mordercą bez skrupułów, który bawił się z policją, mając z tego niemałą satysfakcję. Zabijał, a później wodził ich za nos, kontrolował to, o czym wiedzieli, sam podkładał dowody, a nawet wysyłał wiadomości do gazet. Chciał, aby było o nim głośno. Pragnął, aby każdy myślał o nim ze strachem i tak naprawdę mu się to udało. Co takiego zrobił? Jak wyglądały jego zbrodnie? Jak dokładnie bawił się z organami ścigania? Na te i wiele innych pytań odpowiedzi znajdziecie w książce. Poznacie w niej dokładną historię Zodiaka.

Jak na pewno już zauważyliście, przeważnie sięgam po zupełnie inne książki, jednak czasem lubię sięgnąć i po takie. Jakie mam wrażenia po przeczytaniu? Bardzo pozytywne. Historia, którą znalazłam w książce, zdecydowanie mi się spodobała. Według mnie jest mroczna, pełna zagadek, niebezpieczeństwa, a to, że opowiada o kimś, kto naprawdę istniał, jeszcze to wszystko potęguję. Niejednokrotnie miałam gęsią skórkę na rękach.

„Zodiak” to książka, dzięki której miałam okazję poznać Zodiaka. Mnie się podobała i polecam.



Moja ocena – 9\10



Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwo FILIA oraz na FB



Zodiak

1 komentarz: