piątek, 13 września 2024

Wydawnictwo Mando Książka pt.: "Sklepik ze słodkimi marzeniami” - Recenzja

 

Zapraszam na recenzję książki pt.: „Sklepik ze słodkimi marzeniami”, którą otrzymałam od Wydawnictwa MANDO (współpraca reklamowa baterowa).





Życie Holly Berry jest poukładane, a ona ma swoje cele, marzenia, które pomału spełnia. Wszystko sypie się jak domek z kart, kiedy przyłapuje chłopaka na zdradzie. Nagle nic nie ma sensu, a ona pragnie zmienić swoje życie. W tym celu udaje się do rodzinnego miasteczka, które przywołuje wiele wspomnień. Co prawda nie ma konkretnego planu, ale ma nadzieję, że coś wymyśli. Kiedy postanawia odwiedzić sklep ze słodyczami, w którym pracowała jako nastolatka, jeszcze nie wie, jak wiele to zmieni w jej życiu. Z jej właścicielkami się przyjaźniła, jednak ostatnio mocno kontakt zaniedbała, nawet nie była na pogrzebie jednej z nich.
Okazuje się, że starsza kobieta już nie daje rady, a sklep nie jest tak dochodowy, jak dawniej. Postanawia go sprzedać deweloperowi, jednak Holly nie zamierza do tego dopuścić. Postanawia odkupić interes i zająć się prowadzeniem sklepu. Według niej to idealny plan na przyszłość. Tylko czy aby ma rację? Czy sobie poradzi? Czy sklep zacznie przynosić dochody? Co jeszcze zmieni się w życiu kobiety? Kogo pozna?

Dla mnie jest to książka z lekką historią, taką na leniwe popołudnie. Nie wymaga od nas wielkiego skupienia, a jednocześnie jest naprawdę ciekawa. Czytało się ją dość szybko, a podczas czytania towarzyszyły emocje, chociaż nie mogę powiedzieć, żeby były bardzo intensywne. Akcja sprawnie poprowadzona, z kilkoma zwrotami, które mnie zaskoczyły.

Główną bohaterką jest Holly, młoda kobieta, która postanawia zmienić całe swoje życie. Została zdradzona i to mocno ją zabolało, jednak, zamiast się załamywać, zaczęła działać. Moim zdaniem jest dość silna, zaradna, samodzielna. Ja ją polubiłam.

„Sklepik ze słodkimi marzeniami” to ciekawa propozycja na leniwe popołudnie. Według mnie warto po nią sięgnąć i polecam.



Moja ocena – 8\10



Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwo MANDO oraz na FB


Sklepik ze słodkimi marzeniami

1 komentarz: