czwartek, 5 września 2024

Wydawnictwo BookEdit Książka pt.: „Oddychanie pod wodą” - Recenzja

 

Zapraszam na recenzję książki pt.: „Oddychanie pod wodą”, którą otrzymałam od Wydawnictwa BookEdit (współpraca reklamowa baterowa).





Kasia tak naprawdę nigdy nie miała łatwego życia. Jej dzieciństwo pozostawiało wiele do życzenia, dlatego mając tylko 16 lat, zaczęła pracować. Pragnęła miłości, docenienia, bycia dla kogoś ważną. Kiedy poznała kogoś, kto jej to dał, pomimo znaków, że daleko mu do ideału, postanowiła związać się z nim na zawsze. Niestety dość szybko okazało się, że nie jest tak kolorowo, jak myślała. Chociaż były znaki, że nie jest idealny i tak pragnąć miłości, była na nie ślepa. Wyszła za mąż, a niebawem jej mąż, zamiast okazać się jej ostoją, stał się jej katem. Jej życie zmieniło się w piekło, a strach towarzyszył jej każdego dnia. Co takiego się działo? Czy kobieta odnajdzie w sobie siłę, aby o siebie zawalczyć? Czy w końcu jej życie będzie spokojne i pełne miłości?

Są książki, które wywołują we mnie ogromne emocje i ta zdecydowanie do nich należy. Wszystko mocno przeżywałam, tym bardziej że to była realna historia, a nie fikcja. Historia, jaką w niej znalazłam była bardzo mocna, pełna brutalności, taka, że momentami ciężko było powstrzymać łzy.
Akcja sprawnie poprowadzona. Książkę czytało się bardzo szybko, dla mnie była to pozycja na jeden wieczór.

Główną bohaterką jest kobieta, która w życiu przeszła naprawdę dużo. Ja ją zdecydowania polubiłam i mocno jej kibicowałam, żeby odnalazła w życiu spokój i szczęście.

„Oddychanie pod wodą” to pełna emocji historia, którą warto poznać. Z przyjemnością polecam.


Moja ocena – 9\10



Serdecznie zapraszam na stronę BookEdit oraz na FB


Oddychanie pod wodą

1 komentarz: