piątek, 6 września 2024

Wydawnictwo SQN Książka pt.: "Rozgrywka” - Recenzja

 

Zapraszam na recenzję książki pt.: „Rozgrywka”, jaką otrzymałam od Wydawnictwa SQN (współpraca reklamowa baterowa).





Kiedy Cassie zaczyna naukę w college’u, w którym od dwóch lat uczy się jej przyjaciółka. Bardzo się z tego cieszy, ma swoje plany i marzenia, które ma zamiar zrealizować. To tam poznaje Jacka, chłopaka, który ma opinię podrywacza. Dziewczyna nie zamierza być jego kolejną zdobyczą, a wręcz przeciwnie, postanawia omijać go szerokim łukiem. Zupełnie inne plany ma on. Do tej pory dziewczyny były dla niego tylko przelotnymi znajomościami, nie zamierzał się z nikim spotykać na poważnie. Nie miał najmniejszego problemu z ich zdobywaniem, a wręcz przeciwnie. To one chciały, choć na chwilę zyskać jego zainteresowanie. W końcu nie tylko jest przystojny, ale również jest gwiazdorem drużyny baseballowej. Cassie jest pierwszą, która go nie chce, jednak on nie zamierza się poddać.
Po pewnym czasie, w sumie tylko dlatego, żeby dał jej spokój i przestał za nią chodzić, dziewczyna zgadza się na randkę. Poznanie go bliżej wiele zmienia. Tylko czy będzie umiał mu zaufać? Czy da mu szansę? Czy Jack zdobędzie Cassie?

Książka jest literaturą młodzieżową i jak na pewno już zauważyliście, lubię czasem sięgnąć po tego typu książki. Jakie mam wrażenia po przeczytaniu? Całkiem pozytywne. Dla mnie to pozycja na leniwe popołudnie, do przeczytania w całości naraz.
Historia Jacka i Cassie mi się spodobała. Były momenty, w których się śmiałam, ale również takie, w których towarzyszyło mi wzruszenie.
Akcja sprawnie poprowadzona, z ciekawymi zwrotami. Książkę czytało się dość szybko, a podczas czytania towarzyszyły mi emocje.


Bohaterowie ciekawi, dość dobrze wykreowani.

Cassie to dziewczyna z jednej strony twardo stąpająca po ziemi, z drugiej mająca plany i marzenia.

Jack jest chłopakiem uważanym za uwodzicielskiego, pewnego siebie, z wielkim ego, mającym ogromne grono fanek. Tylko czy aby na pewno to on? A może to tylko pozory? To już będziecie musieli odkryć sami.


Rozgrywka” to według mnie lżejsza książka na leniwe popołudnie. Mnie się podobała i polecam.


Moja ocena – 8\10



Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwo SQN oraz na FB


Rozgrywka

2 komentarze: