piątek, 14 czerwca 2024

Wydawnictwo HarperKids Książka pt.: „Opowieści biblijne” - Recenzja

 

Zapraszam na recenzję książki pt.: „Opowieści biblijne”, którą otrzymałam od Wydawnictwa HarperKids (współpraca reklamowa baterowa).











Opowieści biblijne zna większość z nas, przynajmniej te najbardziej popularne. Ja doskonale pamiętam, jak poznawałam je, będąc dzieckiem, a później czytałam je moim dzieciom. Dziś chciałabym wam pokazać nowość Wydawnictwa HarperKids. W której znajdziemy właśnie powieści biblijne.
W książce znajdziemy aż 21 historii – 14 ze starego testamentu i 7 z nowego testamentu. Nie są bardzo długie, za to napisane w ciekawy sposób, co zdecydowanie zachęci dziecko do słuchania, a starsze do samodzielnego czytania.

Wizualnie książka jest naprawdę ładna. Mamy duże, pełne kolorów ilustracje, które zdecydowanie zachęcają do sięgania po nią.

Tekst jest zrozumiały dla dziecka, nie jest go bardzo dużo. Moim zdaniem to kolejny plus książki.

„Opowieści biblijne” to pięknie wydana książka, po którą warto sięgnąć, jeśli chcemy, aby nasze dziecko poznało opowieści biblijne. Ze swojej strony polecam.



Moja ocena – 9\10



Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwo HarperCollin Polska oraz FB Książkosfera HarperKids


Opowieści biblijne

1 komentarz: