piątek, 2 lutego 2024

TaniaKsiazka.pl Książka pt.: „Harry Potter i Książę Półkrwi (czarna edycja)” - Recenzja

 

Zapraszam na recenzję książki pt.: „Harry Potter i Książę Półkrwi (czarna edycja)”, którą otrzymałam od TaniaKsiazka.pl (współpraca reklamowa baterowa).








Harry Potter – chłopiec, który przeżył. Jego historię zna wielu z nas, a słyszał o nim chyba każdy. Obie z córką lubimy zarówno książki, jak i filmy, dlatego z przyjemnością postanowiłam zrecenzować książkę. „Harry Potter i Książę Półkrwi” to szósta część jego przygód, naszym zdaniem najlepsza z serii.

W tym tomie Harry jest już nastolatkiem. Lordowi Voldemortowi nie udało się z przepowiednią, jednak ma już nowy plan, a w jego realizacji ma mu pomóc Draco Malfoy. Harry’emu wpada w ręce pewien dziennik, który zarówno mu pomoże, jak i okaże się bardzo niebezpieczny. Stanie się też coś tragicznego, jednak tego już wam nie zdradzę. Może jednak jest ktoś, kto jeszcze nie zna przygód młodego przyjaciela.

Według mnie historia Harry’ego Pottera to nie tylko fajna przygoda, ale również opowieść o samotności, niesprawiedliwości, przyjaźni, walce dobra ze złem. Pokazuje, jak wiele można osiągnąć, kiedy ma się przy sobie wiernych przyjaciół, jak ważne jest wspólne działanie, współpraca.

Czarne wydanie, jakie dziś Wam pokazuje, jest naprawdę ładne, klimatyczne, przyciągające wzrok.

My uwielbiamy tę serię, a książka pt.: „Harry Potter i Książę Półkrwi” jest ulubioną córki, więc nie pozostaje mi nic innego, jak tylko szczerze polecić.



Moja ocena – 9\10



Serdecznie zapraszam na stronę TaniaKsiazka.pl oraz FB TaniaKsiazka.pl



Harry Potter i Książę Półkrwi (czarna edycja)

Nowości

Bestsellery



4 komentarze:

  1. Nie stety nie czytaliśmy Ewelina

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna książka dla fanów Harrego Pottera

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajna książka dla wszystkich pokoleń

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne książki lubimy serje Ania

    OdpowiedzUsuń