środa, 10 stycznia 2024

Milena Wysocka Książka pt.: „Przez Ciebie zgrzeszyłam” - Recenzja

 

Zapraszam na recenzję książki pt.: „Przez Ciebie zgrzeszyłam”, którą otrzymałam od autorki Mileny Wysockiej (współpraca reklamowa baterowa).





Pragnęła miłości, ciepła, zrozumienia i liczyła na to, że Rafał będzie mężczyzną, który jej to da. Zakochała się w nim szybko, nie zauważając pewnych zachowań, które były dość niepokojące. Jednak miłość potrafi zaślepić i tak było w jej przypadku. Na szczęście nadszedł moment, w którym otworzyła oczy, postanowiła zniknąć i zacząć wszystko od nowa. Wydaje się proste i nawet jej się to udało, na chwilę i to nie za długą. Telefon od prawnika z informacją o śmierci Rafała, wiele zmienił. Amelia wraca, aby się z nim spotkać, a na spotkaniu otrzymuje list, który napisał dla niej Rafał. Dopiero zabliźnione rany otwierają się na nowo, a ona dowiaduje się, że nic nie było takie, jak się wydawało. Mężczyzna miał wiele tajemnic, a ona postanawia je odkryć wszystkie. Doskonale wie, że bez tego nie będzie umiała ruszyć do przodu, zostawiając wszystko za sobą. W pewnym momencie w jej życiu pojawia się Michał. Kim jest i co go połączy z Amelią? Jakie tajemnice skrywał Rafał? Czego Amelia dowie się z listu? Czy będzie jej dane zapomnieć o przeszłości i zacząć wszystko od nowa?

Książka jest debiutem literackim, według mnie na naprawdę wysokim poziomie. Historia, jaką znalazłam w książce, okazała się ciekawa, wciągająca, a przy tym niebanalna. Akcja sprawnie poprowadzona, ze zwrotami, które niejednokrotnie mnie zaskoczyły. Czytało się ją bardzo szybko, mnie wciągnęła praktycznie od pierwszych stron i nie pozwoliła się od siebie oderwać aż do samego końca. Podczas czytania towarzyszyły mi różnorodne emocje.

Bohaterowie ciekawi, dobrze wykreowani. Główną bohaterką jest Amelia, jednak nie mogę zdradzić wam o niej więcej, niż macie wyżej w zarysie historii.

„Przez Ciebie zgrzeszyłam” to książka, która moim zdaniem jest świetnym debiutem i z przyjemnością polecam.



Moja ocena – 9\10


Serdecznie zapraszam na stronę autorki  Milena Wysocka

4 komentarze: