niedziela, 14 stycznia 2024

Wydawnictwo Amare Poznałem cię w piekle - Recenzja

 

Zapraszam na recenzję książki pt.: „Poznałem cię w piekle”, którą otrzymałam od wydawnictwa Amare (współpraca reklamowa baterowa).





Zobaczył ją przez szybę, będąc w swoim klubie. Choć myślał, że to niemożliwe, serce zabiło mu szybciej. Zapragnął, aby była bliżej, chociaż zupełnie inaczej niż kobiety do tej pory. Dlatego, kiedy dostał zlecenie, choć początkowo zamierzał odmówić, kiedy okazało się, że jest związane z nią, jedna zdecydował się go podjąć. Tylko czy aby na pewno to będzie dobra decyzja?
Anastazja od dawna mieszka z matką i ojczymem. Jej życie nie jest idealne, jednak radzi sobie w nim. Chociaż mogłoby się wydawać, że to zbędne (jej ojczym jej znanym politykiem), zaczyna pracę w klubie. To tam zostaje zauważona przez Igłę, który w wielu budzi strach. Jednak nie w niej. Wtedy jeszcze nie wie, jak niebawem zmieni się jej.
Nocne hałasy nie zapowiadały tego, co za chwilę miało się zdarzyć. Mama i ojczym zostają brutalnie zamordowani i to przez Igłę, ona zostaje przy życiu, jednak on ma na nią plany. Nie tylko chce majątek, jaki ma odziedziczyć, ale również ją za swoją żonę. Chociaż początkowo Anastazja się buntuje, wkrótce on sprawia, że staje się posłuszna. Jednak nie wszystko jest takie, jak się początkowo wydaje, Igła skrywa wiele tajemnic. Jakich? Jakie ma zamiary? Co go połączy z Anastazją? Dlaczego kobieta nagle stała się uległa?

Historia, jaką znalazłam w książce, bardzo mi się podobała. Według mnie była ciekawa, wciągająca i niebanalna. To historia o kobiecie, która została praktycznie sama na świecie, na dodatek osoba za to odpowiedzialna ma niebawem stać się jej mężem. Pełna tajemnic, sekretów, niedomówień, niebezpieczeństwa. Akcja sprawnie poprowadzona, ze zwrotami, które mnie potrafiły zaskoczyć.

Bohaterowie ciekawi, świetnie wykreowani. Bardzo polubiłam Anastazję. Według mnie jest kobietą dzielną, odważną, o dużym sercu, umiejąca odnaleźć się w sytuacjach, w których wielu by nie umiało.

„Poznałem cię w piekle” to według mnie świetna książka, którą z ogromną przyjemnością polecam.


Moja ocena – 9\10


Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwo AMARE oraz na FB


Poznałem cię w piekle

3 komentarze:

  1. Ciekawa opinia warta uwagi książka ewelina

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapowiada się bardzo ciekawie

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolejny intrygujący romans obyczajowy na zimowe wieczory

    OdpowiedzUsuń