sobota, 13 stycznia 2024

Wydawnictwo No Bell Książka pt.: „Niech Ziemia będzie ci przyjaciółką” - Recenzja

 

Zapraszam na recenzję książki pt.: „Niech Ziemia będzie ci przyjaciółką”, którą otrzymałam od Wydawnictwa No Bell (współpraca reklamowa baterowa). 









Ziemia jest naszą planetą, niezwykle ważną, o którą należy dbać, inaczej będzie naprawdę źle. Wielkość, szacunek, oddanie – to właśnie ukazuje książka, tego właśnie powinniśmy się o niej nauczyć.

Nie znajdziemy tu dużo tekstu. Na stronach są tylko krótkie fazy, które każą nam się na chwilę zatrzymać, pomyśleć nad ich treścią.

To, co mnie w książce urzekło to cudowne ilustracje. Jestem nimi zachwycona. Pokazują naprawdę wiele, można na nie patrzyć, rozmawiać o nich, interpretować na wiele sposobów i ciągle do nich wracać. Przynajmniej ja mam takie odczucia.

Kolejną sprawą, na jaką należy zwrócić uwagę to piękne wydanie. Mamy twardą okładkę schowaną pod obwolutą.

Według mnie książka jest wspaniała, zdecydowanie warta bliskiego poznania zarówno przez dzieci, jak i dorosłych. Wystarczy trochę wrażliwości, aby wynieść z niej naprawdę sporo.


Moja ocena - 9\10





Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwo No Bell oraz na FB


Niech Ziemia będzie ci przyjaciółką

3 komentarze: