środa, 18 października 2023

Wydawnictwo Rebel Dodatek do gry Dinokalipsa: Koszmarne randki - Recenzja

 

Zapraszam na recenzję dodatku do gry „Dinokalipsa: Koszmarne randki”, który otrzymałam od Wydawnictwa Rebel (współpraca reklamowa baterowa).








Dinokalipsa: Koszmarne randki nie jest samodzielną grą, a dodatkiem do gry Dinokalipsa.

Co znajdziemy w dodatku? Aż 54 zupełnie nowe karty między innymi z katastrofami związanymi z miłością.
Dzięki dodatkowi, nawet jeśli gra już troszkę nam się znudziła, zabawa zaczyna się od nowa. Zyskujemy nowe karty i to w dość dużej ilości, a to daje nowe możliwości.
Jakość kart jest taka sama jak w grze Dinokalipsa i według mnie jest wysoka. Przy normalnym używaniu nie rozdwajają się, nie rozrywają, jednym słowem nic złego się z nimi nie dzieje. Jednak jest pewna sprawa, która wielu będzie przeszkadzać. Niestety karty z dodatku mają zupełnie inne odcienie na rewersach. Mnie osobiście nie przeszkadzało to jakoś bardzo (wystarczy, że karty się włoży w koszulki), jednak jest to na tyle ważne, że nie mogłam o tym nie wspomnieć.

Według mnie, jeśli jesteśmy fanami gry, zdecydowanie powinniśmy zainwestować w ten dodatek, a wadę, o której wspomniałam w recenzji, da się „przeżyć”. Z przyjemnością polecam.





Moja ocena – 7/10



Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwo Rebel oraz na FB.





Dinokalipsa: Koszmarne randki

4 komentarze: