środa, 30 sierpnia 2023

Wydawnictwo Amare Miłość i zemsta - Recenzja

 

Zapraszam na recenzję książki pt.: „Miłość i zemsta”, którą otrzymałam od Wydawnictwa Amare.





Jessika uczęszczała do prestiżowego liceum Avery High, miała wielu przyjaciół, wiodła szczęśliwe życie. Jednak jej matka wdała się w romans z dyrektorem szkoły, który jednocześnie jest ojcem jej najlepszej przyjaciółki. Tak naprawdę nic złego nie zrobiła, a to jej życie zmieniło się w koszmar, to ona zapłaciła za decyzje matki. W jednej chwili straciła wszystko, stała się pośmiewiskiem i popychadłem, a osoba, która była dla niej jak siostra, stała się największym wrogiem. Chociaż starała się, jak mogła, w pewnym momencie miała dość, a decyzja o przeprowadzce stała się jedyną słuszną.
Tak trafiła pod opiekę wujostwa, którzy znali tylko część prawdy. Wiedzieli o zdradzie, jednak nie o tym, co przeżyła Jessika w szkole. Teraz zamierza zacząć wszystko od nowa. Zmieniła się, zmieniła swój styl, z popularnej dziewczyny stała się szarą myszką i nie zamierza nic zmieniać. Czas spędza w samotności lub z kuzynką i jej przyjaciółkami, choć ta nie darzy jej ogromną sympatią. Pewnego dnia zostaje poproszona o pomoc przez jedną z nich Olivię. Dziewczyna została zdradzona przez chłopaka i pragnie, aby Brexon cierpiał jak ona. Jessika początkowo się wacha, jednak w końcu się zgadza. Tylko nie wzięła pod uwagę, że nie wszystko jest takie, jak się początkowo wydaje. Jaki ma plan Olivia? Jaki jest Brexon? Czy Jessika odnajdzie się w nowej szkole? Czy pokona demony przeszłości? Czy będzie jeszcze szczęśliwa?

Historia w książce opowiada o młodej dziewczynie, która poniosła konsekwencje romansu matki. To opowieść o prześladowaniu, nowym początku, zdradach, przyjaźni, miłości, która przychodzi niespodziewana i wiele zmienia, przeszłości, która wraca niespodziewanie. Pokazuje nastoletnie życie, które nie zawsze jest kolorowe, a rówieśnicy potrafią być bezwzględni. Momentami smutna, momentami wywołująca uśmiech na twarzy. Mnie bardzo się podobała, wciągnęła mnie na tyle, że przeczytałam ją w jeden wieczór (no dobra, przyznaję się, że zahaczyłam o noc, która tego dnia stała się bardzo krótka :) ). Akcja sprawnie poprowadzona, czasem szybsza, czasem wolniejsza, jednak na pewno nie dało się nudzić.

Główną bohaterką jest Jessika, młoda dziewczyna, której życie całkowicie się zmienia przez decyzje matki. Nowy początek, nowe znajomości, nowe przyjaźnie, a jednocześnie nowa ona (już nie zamierza być tą osobą, którą była w poprzedniej szkole). Według mnie jest bohaterką ciekawą, sympatyczną, dającą się lubić.

„Miłość i zemsta” to książka o dziewczynie, która przez romans matki straciła praktycznie wszystko to, co znała. Przed nią nowy początek w zupełnie innym miejscu. Mnie się podobała i to bardzo. Z przyjemnością polecam.



Moja ocena – 9\10


Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwo AMARE oraz na FB


Miłość i zemsta

2 komentarze: