środa, 30 sierpnia 2023

Wydawnictwo Egmont Komiks pt.: „Smerfy i dzieci” - Recenzja

 

Zapraszam na recenzję komiksu pt.: „Smerfy i dzieci.”, jaki otrzymałam od Wydawnictwa Egmont.









W wiosce Smerfów zabrakło soli, nie ma wyjścia, trzeba udać się do miejsca, z którego od wieków ją mają. Przed nimi podróż do kopalni, która nie będzie taka łatwa. Miejsce znajduje się dość daleko, a na dodatek po drodze będą miasta, a w nich ludzie, których unikają. Jednak udaje im się bezpiecznie dotrzeć na miejsce i jak się okazuje, mają niemały problem. W kopalni spotykają dzieci, a to dopiero początek. Co takiego jeszcze się stanie? Co robiły tam dzieci? Jakie przygody spotkają te urocze niebieskie stworki?

Tak nadal bardzo lubimy przygody Smerfów, dlatego z przyjemnością sięgamy po kolejne publikacje. Komiks był ciekawy i wciągający, a momentami również zabawny.

Zdecydowaną zaletą komiksu są ilustracje wykonane przez Peyo. Już na pierwszy rzut oka widać w nich prostotę, która jest świetna. Te ilustracje sprawiają, że przenoszę się w czasie i czuje jakbym, sama była dzieckiem i dostała wyczekiwany komiks.

Według mnie Smerfy są ponadczasowe. Zarówno Amelka, jak i Ksawery z przyjemnością przeczytały komiks, a kiedy już miałam taką możliwość, sama z ciekawością po niego sięgnęłam. Zdecydowanie się spodobał naszej trójce i polecamy.





Moja ocena – 9\10





Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwo Egmont oraz FB Egmont Polska


Smerfy i dzieci

3 komentarze: