niedziela, 27 sierpnia 2023

Empik Go Wysyłka kreatywna Mierzeja 2 - Opinia

 Zapraszam na opinię o wysyłce kreatywnej, którą otrzymałam od Empik Go.





W przesyłce znalazła:
- książeczka z pierwszym odcinkiem Mierzei 2
- długopis z „tajemniczą substancją”
- kubek termiczny, który pozwoli przetrwać niejedną nadmorską podróż
- plakat z grafiką interpretacyjną tej historii

Otrzymałam również kod na 30 dni słuchania i czytania z naszą aplikacją Empik Go, gdzie odsłuchałam „Mierzeja 2. Ostatni przypływ” to 8-odcinkowy serial audio.

Zacznę od tego, że polecam w pierwszej kolejności poznać słuchowisko „Mierzeja” (2022), wtedy mamy zdecydowanie lepsze rozeznanie we wszystkim. W serialu „Mierzeja 2. Ostatni przypływ” poznajemy dalsze losy bohaterów właśnie z tamtego słuchowiska.

Paczka kreatywna zdecydowanie przypadła mi do gustu. Wszystko było fajne, jednak dla mnie najfajniejszy jest kubek termiczny, który będzie umilał mi nie jedno czytanie\słuchanie książek.

Przejdźmy do serialu, bo głównie o nim chciałabym Wam opowiedzieć. Nie będę ukrywać, że jest to pierwsza tego typu produkcja, jaką słuchałam i na pewno nie ostatnia. O treści powiem za chwilę, najpierw to, co mnie wręcz zachwyciło. Chodzi o nagranie, w które tak zostało wykonane, że po zamknięciu oczów miałam wrażenie, jakby wszystko działo się obok mnie. Te dźwięki, różna intonacja głosów, a nawet szumy w tle – to wszystko stworzyło rewelacyjną całość. Mam nadzieję, że nie piszę chaotycznie i każdy zrozumiał o co, mi chodzi (musicie mi wybaczyć, to pierwsza recenzja tego typu słuchowiska).
Wróćmy do historii, która mnie się podobała. To opowieść o porwania, tajemniczej substancji, ucieczce, próbie ratunku (to tak w skrócie, bo dzieje się dużo więcej). Wciągnęła mnie od samego początku (nie tylko „Mierzeja 2. Ostatni przypływ”, ale również pierwsza część) i nie było mowy o wyłączeniu aż do końca.

„Mierzeja 2. Ostatni przypływ” to serial audio, który bardzo mi się podobał i z ogromną przyjemnością polecam.





















Moja ocena – 10\10





Serdecznie zapraszam na stronę Empik Go oraz na FB

10 komentarzy:

  1. Brzmi bardzo ciekawie widać że dużo się dzieje a dodatki na pewno dodają smaczku

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna propozycja na już coraz krótsze wieczory. Super opinia

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny zestaw opinia bardzo ciekawa ania

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawie to brzmi a tu jesień idzie i długie wieczory Ewelina

    OdpowiedzUsuń
  5. Kubeczek super sprawa na kawa Michal

    OdpowiedzUsuń
  6. Chętnie bym obejrzał bo nie znam Mikolaj

    OdpowiedzUsuń
  7. Taki zestaw super sprawa szczególnie kubek by się przydał a serial świetny polecam Kinga

    OdpowiedzUsuń
  8. Cały zestaw świetnie się prezentuje

    OdpowiedzUsuń
  9. Cały zestaw jest z pewnością wart zakupu. Dziękuję za tą recenzję była bardzo przydatna.

    OdpowiedzUsuń
  10. Brzmi super. Trzeba się skusić.

    OdpowiedzUsuń