czwartek, 24 sierpnia 2023

Wydawnictwo Amare Książka pt.: "Kusząca propozycja" - Recenzja

 

Zapraszam na recenzję książki pt.: „Kusząca propozycja”, którą otrzymałam od Wydawnictwa Amare.





Emilia Kobus jest młodą aktorką, którą tak naprawdę została przez przypadek. Na przesłuchanie do serialu „Tylko miłość” poszła z przyjaciółką, która pragnęła dostać w nim role. Stało się tak, że to Emilia nie tylko ją dostała, ale stała się gwiazdą serialu. Co prawda straciła przyjaciółkę, ale jednocześnie zyskała bardzo dużo. Jest rozpoznawana, lubiana, a gra sprawia jej radość. Niedawno zdecydowała się, aby kupić mieszkanie, na kredyt i śmiało może powiedzieć, że jest szczęśliwa.
Nic nie zapowiadało zmian, które czekają ją w życiu. Niestety nie są one pozytywne. Okazuje się, że serial, w którym gra ma w planach wprowadzić nowe postacie i przez to postać, którą gra nie pojawi się przez cały sezon. Na dodatek to jej młodsza siostra ma się w nim pojawić, a między nimi już wcześniej był konflikt. Dla Emilii to dość duży problem, ponieważ nie będzie miała na raty kredytu.
Po pewnym czasie, podczas kolacji reżysera poznaje Czarka, który niedawno przeprowadził się do Warszawy. Staje się tak, że mężczyzna wynajmuje u niej pokój, co rozwiązuje jej część problemów. Po pewnym czasie zaskakuje ją pewną propozycją, której ani trochę się nie spodziewała, a na horyzoncie pojawia się możliwość zagrania w zupełnie innej roli niż do tej pory. Co wymyślił Czarek? Jak potoczy się życie zawodowe Emilii? Dlaczego siostra zgłosiła się do tego samego serialu co ona? Jak potoczy się znajomość z Czarkiem? Czy w świecie show biznesu jest miejsce na szczerą przyjaźń, miłość?

Historia Emilii i Czarka mnie się podobała i to bardzo. Książka wciągnęła mnie praktycznie od samego początku i nie mogłam się od niej oderwać, aż nie dotarłam do końca, jednocześnie doskonale się bawiąc podczas czytania. To pozycja wywołująca emocje, momentami zabawna, momentami wzruszająca. Znalazłam w niej świat show biznesu w różnych odsłonach, a także przyjaźń, miłość, problemy rodzinne, zdradę i wiele więcej. Akcja dość sprawnie poprowadzona, ze zwrotami, które mnie potrafiły zaskoczyć.

Emilia jest młodą kobietą, aktorką grającą jedną z głównych ról w serialu. Lubiana przez widzów, sympatyczna, przyjacielska, nie „gwiazdorzy”. To bohaterka, którą zdecydowanie polubiłam i mocno jej kibicowałam.
Czarek to mężczyzna po przejściach. Niedawno został porzucony przez narzeczoną, a przeprowadzka jest dla niego nowym początkiem. To mężczyzna opiekuńczy, troskliwy, taki którego po prostu da się lubić.

„Kusząca propozycja” to książka, która według mnie jest ciekawa, wciągająca, wywołująca wiele różnych emocji. Mnie się podobała i z przyjemnością polecam.



Moja ocena – 9\10


Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwo AMARE oraz na FB


Kusząca propozycja

3 komentarze: