sobota, 26 sierpnia 2023

Wydawnictwo Poradnia K Książka pt.: „Do zobaczenia w innym życiu” - Recenzja

 

Zapraszam na recenzję książki pt.: „Do zobaczenia w innym życiu”, którą otrzymałam od Wydawnictwa Poradnia K.





Santi i Thor – dwoje nieznajomych, których łączy bardzo dużo. Są młodzi, mają plany i marzenia, a kiedy się poznają, praktycznie od razy łączy ich nic porozumienia. Jednak ta znajomość nie trwa długo. Tragiczny wypadek ich rozdziela, kończy życie chłopaka. Czy to koniec ich wspólnej drogi i to w momencie, kiedy dopiero się zaczęła? I tak i nie. Ta dwójka spotyka się jeszcze wiele razy, jednak w zupełnie innym życiu. Już nie są tymi samymi osobami, za każdy razem mają inną relację, spotykają się w innym momencie swojego życia. Łączy ich relacja uczennica – nauczyciel, mąż – żona, a nawet ojciec – córka. W jednym życiu się przyjaźnią, w innym kochają, a w jeszcze innym nienawidzą. Jednak jest coś, co zawsze ich łączy – wspólna pasja, jaką jest kosmos. W pewnym momencie zaczynają przypominać sobie fragmenty z poprzednich żyć, czuć, że łączy ich niezwykła więź. Czy odkryją o co, w tym wszystkim chodzi? Czy to dla nich szansa a może przekleństwo? Jak potoczą się losy Santiego i Thory?

Zacznę od tego, że moim zdaniem nie jest to książka dla każdego. Jest zupełnie inna niż większość mi znanych. Wymaga pełnego skupienia podczas czytania, ponieważ mamy wiele wcieleń bohaterów, a co za tym idzie wiele wątków. Mnie osobiście się podobała, chociaż nie od samego początku. Podzielona na trzy części i tak naprawdę mnie wciągnęła od drugiej. Początek przeczytałam, jednak bez problemu mogłam się od książki oderwać pomiędzy kolejnymi życiami bohaterów. Kiedy zaczęłam drugą część, nie było już takiej możliwości, musiałam dowiedzieć się co, jest dalej, jak potoczą się ich losy.

Głównych bohaterów mamy dwoje – Santiego i Thor. Jacy się okazali? Tak naprawdę zależy od wcielenia. Poznajemy ich w różnych sytuacjach, za każdym razem mają inną liczbę lat. Według mnie nie da się ich jednoznacznie określić, a jednocześnie uważam, że są postaciami ciekawymi, dobrze wykreowanymi.

Na stronie wydawnictwa zamieszczona jest informacja „Wkrótce ekranizacja powieści z Gal Gadot (aktorką znaną m.in. z kreacji Wonder Woman) w roli głównej. Produkcją filmu zajmie się Atlas Entertainment.” i przyznam szczerze, że już jej nie mogę się doczekać. Na pewno obejrzę, żeby zobaczyć czy jak wypadnie w porównaniu do książki.

„Do zobaczenia w innym życiu” to książka zupełnie inna niż te mi znane i mnie to się spodobało. Od pewnego momentu bardzo mnie wciągnęła i z przyjemnością polecam.


Moja ocena – 8\10



Serdecznie zapraszam na stronę Poradnia K Wydawnictwo oraz na FB


Do zobaczenia w innym życiu

4 komentarze:

  1. Ciekawa propozycja ewelina

    OdpowiedzUsuń
  2. Super książka, która warto przeczytać

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe myśli.
    Pozdrawiam Panią i - zgodnie z prawem autorskim - proszę o uzupełnienie tekstu o moje nazwisko.
    Tłumacz Paweł Łopatka

    OdpowiedzUsuń