sobota, 26 sierpnia 2023

Wydawnictwo GREG Książka pt.: „Co warto wiedzieć o zwierzętach” - Recenzja

 

Zapraszam na recenzję książki pt.: „Co warto wiedzieć o zwierzętach”, którą otrzymałam od Wydawnictwa GREG.











Ta książeczka bardzo pozytywnie mnie zaskoczyła. Przy przeglądaniu wyglądała na taką niepozorną, a przy bliższym poznaniu okazała się świetna. Jest sporym źródłem wiedzy o różnych zwierzętach i to w ciekawej formie.

Na stronach książeczki znajdziemy różne gatunki zwierząt i krótki ich opis. Tekst jest rymowany, wpadający w ucho. Tak naprawdę wystarczy kilka razy go posłuchać i się go zapamiętuje. Jednak nie tylko w wierszykach skrywa się wiedza. Na górze strony dowiemy się, z jakiego kontynentu pochodzą, a pod tekstem jak są groźne (w trzy stopniowej skali groźności). To wszystko sprawia, że dziecka wiedza znacząco się zwiększa.

Wizualnie książeczka jest bardzo ładna. Znajdziemy w niej zarówno realistyczne zdjęcia, jak i rysunki zwierząt. Tekst jest w ramkach w żywych kolorach, natomiast strony w kolorach pastelowych. To wszystko tworzy świetną całość, przyciąga wzrok i zachęca do sięgania po nią.

„Co warto wiedzieć o zwierzętach” to książeczka, która bardzo pozytywnie mnie zaskoczyła, nie spodziewałam się, że będzie taka świetna. Z ogromną przyjemnością polecam.



Moja ocena – 10\10



Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwo GREG oraz na FB



Co warto wiedzieć o zwierzętach

3 komentarze: