środa, 19 lipca 2023

Wydawnictwo Hachette Polska Książki z serii „Złota kolekcja bajek” część 2 - Recenzja

 

Zapraszam na recenzję książek z serii Złota kolekcja bajek, część 2, które otrzymałam od Wydawnictwa Hachette Polska.






















Recenzję pierwszych trzech tomów znajdziecie TU


Złota kolekcja bajek to kolekcja, w której znajdziemy najwspanialsze bajki Disney. Dziś chciałabym Wam bliżej pokazać kolejne trzy tomy.

Tom czwarty to 101 dalmatyńczyków, bajka, którą chyba każdy zna. Opowiada historie o uroczych pieskach i złej Cruelli DeMon. Jest ciekawa, momentami pełna humoru, momentami wzruszająca, a jednocześnie ponadczasowa. To jedna z tych, którą wielokrotnie oglądałam, kiedy sama byłam dzieckiem, a teraz wracam do niej wraz z moimi pociechami.

Tom piąty to bajka pt.: „Dumbo”, może troszkę mniej popularna, jednak u mnie doskonale znana. Historia piękna, wzruszająca, z przekazem. To opowieść o słoniku, który ze względu na wielkie uszy był pośmiewiskiem wśród innych zwierząt i pracowników cyrku.

Natomiast w tomie szóstym znajdziemy bajkę pt.: „Alladyn”. Historię o pewnym uroczy rozrabiaku, księżniczce Dżasminie, Dżinie i magicznej lampie. Również ja pamiętam z dzieciństwa, to opowieść o marzeniach, zmianach, miłości, pełna magicznych momentów.

Książeczki są ślicznie wydane. Posiadają twarde, piękne, złote okładki, które od razu zachęcają, aby po nie sięgnąć. Ilustracje są dość typowe dla książeczek Disney, według mnie świetne, przyciągające wzrok i zachęcające do poznania treści.

Złota kolekcja bajek to cudowna seria, która mnie zachwyca pod każdym aspektem. Z wielką przyjemnością polecam.





Moja ocena – 10\10



Serdecznie zapraszam na stronę Kolekcja Hachette oraz na FB


Złota kolekcja bajek

5 komentarzy:

  1. Bardzo fajne kolorowe książeczki dla dzieci polecam y

    OdpowiedzUsuń
  2. Są świetne dla dzięki mają piękną oprawę i kolorowe obrazki ewelina

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne ania

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolejny świetny zestaw książek,nasze urwiski się ucieszą

    OdpowiedzUsuń