sobota, 1 kwietnia 2023

Wydawnictwo Hachette Polska Książki z serii „Złota kolekcja bajek” - Recenzja

 

Zapraszam na recenzję książek z serii Złota kolekcja bajek, część 1, które otrzymałam od Wydawnictwa Hachette Polska.



























Złota kolekcja bajek to kolekcja, w której znajdziemy najwspanialsze bajki Disney. Dziś chciałabym Wam bliżej pokazać pierwsze trzy tomy.

Tom pierwszy to Król Lew, którego chyba nikomu nie trzeba przedstawiać. Piękna, wzruszająca, ponadczasowa bajka, którą wielokrotnie oglądałam, kiedy sama byłam dzieckiem, a teraz wracam do niej wraz z moimi pociechami. W pierwszym numerze oprócz książki znajdziemy również sporych rozmiarów grę planszową z bohaterami znanymi z bajek Disney.

Tom drugi to bajka pt.: „Bambi”, może troszkę mniej popularna, jednak u mnie doskonale znana. Historia piękna, wzruszająca, z przekazem. Tym razem do książek została dodana dwustronna zawieszka na drzwi z bohaterami bajki.

W tomie trzecim znajdziemy kolejną bajeczkę, którą wszyscy znają, zarówno ci mali, jak i ci już całkiem dorośli czytelnicy, czyli „Królewnę Śnieżkę i 7 krasnoludków”. W tym numerze dodana została miarka wzrostu oczywiście z bohaterami Disney.

Książeczki są ślicznie wydane. Posiadają twarde, piękne, złote okładki, które od razu zachęcają, aby po nie sięgnąć. Ilustracje są dość typowe dla książeczek Disney, według mnie świetne, przyciągające wzrok i zachęcające do poznania treści.

Złota kolekcja bajek to cudowna seria, która mnie zachwyca pod każdym aspektem. Z wielką przyjemnością polecam.




Moja ocena – 10\10


Serdecznie zapraszam na stronę Kolekcja Hachette oraz na FB


Złota kolekcja bajek

4 komentarze:

  1. Piękna seria świetnych książeczek ewelina

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna odsłona klasycznych bajek Disney'a. D.Jastrzębska

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny zestaw książeczek do domowej biblioteczki 🙂

    OdpowiedzUsuń