wtorek, 30 maja 2023

Wydawnictwo Jaguar Komiks pt.: „Heartstopper. Tom 1” - Recenzja

 

Zapraszam na recenzję komiksu pt.: „Heartstopper. Tom 1”, które otrzymałam od Wydawnictwa Jaguar.










Charlie i Nick chodzą do jednej szkoły. Pewnego dnia trafiają na te same zajęcia, siadają w jednej ławce i to właśnie sprawia, że poznają się bliżej. Okazuje się, że wiele ich łączy. Zaczyna się między nimi rodzić przyjaźń, a wspólne pasje sprawiają, że spędzają z sobą dużo czasu. Po pewnym czasie Charlie zakochuje się w Nicku. Jednak to nie będzie łatwe uczucie. Z jednej strony są przyjaciele, którzy nie rozumieją co, on w nim widzi, z drugiej sam Nick nie do końca wie, co się z nim dzieje. Jak potoczy się ich znajomość? Co takiego czuje Nick? Z czym będą musieli się jeszcze zmierzyć? Czy przyjaciele Charliego zrozumieją, jak ważny jest dla niego Nick i to zaakceptują?

Komiks od dawna jest hitem dla niejednej osoby i nie będę ukrywać, że byłam ciekawa, co w nim takiego jest. Po przeczytaniu już się nie dziwię, mnie również bardzo się podobał. Historia Charliego i Nicka była ciekawa i naprawdę bardzo wciągająca, a forma komiksu sprawiła, że czytało się ją bardzo szybko.
Bardzo podobała mi się lekkość, z jaką autorka podeszła do tematu związku między chłopakami. Oczywiście w książce znajdziemy poruszone problemy ludzi będących ze w związku z osobą tej samej płci, ale to tak jakby w tle, a głównym wątkiem jest miłość i mnie to się bardzo podobało.

Główni bohaterowie okazali się postaciami ciekawymi, mającymi wady i zalety, a to sprawia, że dość realistycznymi.

„Heartstopper. Tom 1” to świetny komiks, który z wielką przyjemnością polecam.



Moja ocena – 9\10



Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwo Jaguar oraz na FB



Heartstopper. Tom 1

4 komentarze: