niedziela, 16 kwietnia 2023

Wydawnictwo WasPos Książka pt.: "Prowokator. Obsesja diabła” - Recenzja

 

Zapraszam na recenzję książki pt.: „Prowokator. Obsesja diabła”, którą otrzymałam od Wydawnictwa WasPos.





Kaira i William kiedyś byli przyjaciółmi, jednak to było tak dawno, że wydaje się wręcz nierealne. Teraz mężczyzna jest jej największym koszmarem. Kiedy wyjechał na cały rok, mogła odetchnąć, nabrać dystansu. Miała nadzieję, że koniec koszmaru, że przestanie być poniżana, dręczona, upokarzana. Jednak on wrócił i ponownie wkroczył w jej życie. Nie zamierza dać jej spokoju, zamierza dalej prowadzić swoją grę, złamać ją, zniszczyć. Ma być cicha i posłuszna, tego chce jej ojciec, a William jest od tego, żeby tego dopilnować. Kiedy dochodzi do pewnej sytuacji, w której Kaira ratuje Williama, kobieta nabiera odwagi, zaczyna się buntować, zaczyna wyrażać własne zdanie. Nie tak powinno być, a on zamierza dość szybko pokazać, gdzie jest jej miejsce. Czy mu się uda? Dlaczego tak bardzo jej nienawidzi? Jak potoczą się losy Kairy? Czy pokonana nienawiść Williama? Jakie tajemnice odkryją i co one zmienią w ich życiu?

Zacznę od tego, że jest to tom trzeci. Miałam okazję przeczytać tom pierwszy (link do recenzji - https://anka8661.blogspot.com/2022/02/wydawnictwo-novae-res-ksiazka-pt_6.html), jednak jakoś tak się złożyło, że nie znam tomu drugiego. Czy ma to jakieś znaczenie? Absolutnie nie ponieważ w każdym znajdziemy innych bohaterów.
Nie jest to książka z lekką, słodką historią o miłości. To książka, w której znajdziemy ból, nienawiść, upokorzenie, a także sporo brutalności, dlatego uważam, że nie jest dla każdego. Mnie się podobała, jednak ja lubię czasem sięgnąć po mocniejsze tytuły.
Historia niebanalna, z zaskakującymi zwrotami, wywołująca emocje zarówno te negatywne, jak i te pozytywne. Czyta się ją dość szybko, nie należy do grubych książek (ma tylko 240 stron).

Bohaterowie ciekawi, niebanalni.
Kaira jest kobietą piękną, a przy tym wrażliwą, delikatną, zbyt delikatną jak na świat, do którego należy. Jednak do czasu. To kobieta, która wiele razy mnie zaskoczyła w pozytywny sposób, polubiłam ją.
William jest mężczyzną silnym, bezwzględnym, nieznającym litości, czerpiącym przyjemność z bólu innych.

„Prowokator. Obsesja diabła” to książka dla osób lubiących mocniejsze historie. Pełna bólu, nienawiści, tajemnic, sekretów. Mnie się podobała i polecam.




Moja ocena – 8\10


Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwo WasPos oraz na FB

3 komentarze:

  1. Nie miałam okazji czytać pora nadrobić ewelina

    OdpowiedzUsuń

  2. Zapowiada się intrygująca historia 🙂 Bardzo charakterna,godna przeczytania :)

    OdpowiedzUsuń