niedziela, 6 lutego 2022

Wydawnictwo Novae Res Książka pt.: "Pragnienie diabła. Ukryta w czterech ścianach” - Recenzja

 

Zapraszam na recenzję książki pt.: „Pragnienie diabła. Ukryta w czterech ścianach”, którą otrzymałam od Wydawnictwa Novae Res.





Wystarczyła jedna chwila, jedno zdarzenie, aby życie Lisy całkowicie się zmieniło. Spiesząc się, wpadła na nieznajomego, nawet się nie zatrzymała, nie przeprosiła i to był błąd, ale o tym dowiedziała się dopiero później. Stała się obsesją Connora, a on nie należy do mężczyzn, którzy odpuszczają.
Lisa zostaje porwana, trafia do miejsca jak z najgorszego koszmaru, przestaje istnieć dla innych. Przed nią siedem pokoi, jeśli będzie grzeczna, przez tydzień trafi do kolejnego, lepszego niż ten poprzedni. Pokój z numerem jeden jest straszny, to betonowa cela, zimna i wilgotna. Kobieta jest przerażona, a mimo wszystko próbuje walczyć, a przynajmniej na początku. Jakie będą kolejne pokoje? Czy Lisa do nich dotrze? Czy jeszcze kiedyś odzyska wolność?

Zacznę od tego, że to nie jest książka dla wszystkich. Mocna, brutalna, wręcz szokująca. Nie będę ukrywać, że początek nie do końca, jednak im dalej brnęłam w historię, tym bardziej mi się podobała. Historia wywoływała wiele emocji – złość, niedowierzanie. Miałam ochotę potrząsnąć główną bohaterką, aby otworzyła oczy, a jednocześnie zrobić krzywdę Connorowi i to taką konkretną. Zarówno pomysł na fabułę, jak i samo wykonanie według mnie jest dość dobre.

Bohaterów może i nie polubiłam, jednak nie wyobrażam sobie, aby był na ich miejscu ktoś inny.
Lisa jest bohaterką, której zachowanie nie jednokrotnie mocno podnosiło mi ciśnienie. Naiwna, momentami wręcz żebrząca o zainteresowania, o chociaż trochę dobroci skierowanej w jej stronę.
Connor sam o sobie mówi, że jest diabłem. To mężczyzna niezrównoważony, bezwzględny, z mocno zmiennym zachowaniem.

„Pragnienie diabła. Ukryta w czterech ścianach” to książka, która mnie się spodobała i jeśli lubicie mocne historie, polecam.


Moja ocena 7\10


Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwo Novae Res oraz na FB


Pragnienie diabła. Ukryta w czterech ścianach

2 komentarze: