sobota, 5 lutego 2022

Joseph -Modna Plus Size Płyn do kąpieli Biała Lilia Avon - Opinia

 

Zapraszam na opinię o płynie do kąpieli Biała Lilia Avon, który otrzymałam od strony Joseph - Modna Plus Size.



Jak już nie raz pisałam pachnące, kąpiele są tym, co uwielbiam. Piękny zapach, otulająca ciało piana i chwila tylko dla mnie sprawiają, że mogę odpocząć nawet po bardzo ciężkim dniu, wyciszyć się przed spaniem. To taki czas tylko dla mnie. Taką właśnie kąpiel zapewnia mi ostatnio płyn do kąpieli Biała Lilia Avon.

Opakowanie to plastikowa buteleczka. Dość ładna, a dzięki temu, że jest karbowana, wygodna w użyciu.

Wydajność moim zdaniem na poziomie średnim, co mnie zadowala. Dla mnie piany musi być naprawdę dużo, a na dodatek kąpię się w wannie pełnej wody. To sprawia, że abym uzyskała efekt, jakiego pragnę, potrzebuję około 5 zakrętek płynu. Jednak ja to ja i mało kto ma podobnie. Płynów Avon używa sporo osób, które znam i im starcza wlanie 2 maksymalnie 3 zakrętek, a to dlatego, że kąpią się w zdecydowanie mniejszej ilości wody niż ja.

Zapach płynu jest delikatny, przyjemny, a podczas kąpieli roznosi się po całej łazience. Na skórze praktycznie niewyczuwalny, czego nie uważam za minus i tak „zabiłabym” go zapachem balsamu użytego po kąpieli.

Nie powoduje podrażnień, uczuleń czy też innych reakcji alergicznych. Nie wysusza skóry, ale również nie ma właściwości nawilżających.

Płyny do kąpieli z Avon goszczą u mnie w domu od bardzo dawna i osobiście bardzo je lubię. Płyn do kąpieli Biała Lilia podoba mi się i na pewno jeszcze do niego nie raz wrócę. Z przyjemnością polecam.


Moja ocena – 8\10


Serdecznie zapraszam na stronę Joseph - Modna Plus Size gdzie zamówicie ubrania oraz kosmetyki i inne produkty Avon.

2 komentarze: