niedziela, 16 kwietnia 2023

Trnd produkty ONLYBIO - OPINIA

 

Zapraszam na opinię o produktach ONLYBIO, które otrzymałam w ramach współpracy z Trnd.















W swoim zestawie Ambasadorskim znalazła:
• odżywkę proteinową, która pomoże odbudować Twoje włosy
• szampon do włosów rypacz, który dokładnie oczyści skórę głowy i włosy z pozostałości po innych kosmetykach
• odżywkę emolientową, która wygładzi włosy
• olejkowe serum na zniszczone końcówki, które zabezpieczy je przed kruszeniem i łamaniem.



Wszystkie produkty używam już od jakiegoś czasu, zawartość opakowań jest na wykończeniu, a efekty, jakie uzyskałam, bardzo mnie zadowalają. Przy używaniu wszystkich 4 produktów moje włosy stały się łatwiejsze do ułożenia, nabrały blasku, objętości, są przyjemne w dotyku.

Dzięki kampanii poznałam bliżej metodę OMO i bardzo ją polubiłam. Na czym ona polega? Najpierw nakładamy odżywkę, następnie myjemy włosy szamponem, a na koniec nakładamy kolejną odżywkę. Początkowo dość sceptycznie do tego podchodziłam, jednak to naprawdę działa i znacząco regeneruje włosy.

W ramach kampanii miałam również okazję poznać darmową aplikację OnlyBio Stories. Moim zdaniem jest świetna, a także bardzo przydatną na każdego, kto chce zadbać o swoje włosy, aby były piękne i zdrowe.

Produkty ONLYBIO, które poznałam, według mnie są świetne i na pewno jeszcze nie jednokrotnie po nie sięgnę. Z przyjemnością polecam.

3 komentarze:

  1. Nie znam tych produktów chętnie bym przetestowała Ewelina

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam zupełnie tych kosmetyków.Każda z nas chce mieć piękne,zadane włosy.Chętnie je wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam jeszcze tych kosmetyków ania

    OdpowiedzUsuń